🏥 Det ble en ny sykemelding 🏥

Som jeg skrev tidligere i dag var jeg på nytt hos legen i dag, siden skuldre og armer ikke var blitt noe serlig bedre etter en uke hjemme. Det var både frustrerende og leit for det er noe hærk når dette skjer, og det går ut over formen generelt også. Jeg bruker masse tid på å spenne meg sånn at jeg ikke skal ha så vondt, og da blir jeg sliten og trøtt…. Som jeg har fortalt før!!

Det endte opp med at legen sykemeldte meg 100% til og med 17.06., og deretter 50% ut juni måned. I tillegg fikk jeg henvisning til fysioterapeut, så jeg skal kontakte de jeg har brukt før for å se om hun jeg gikk til før har noen time. Jeg håper virkelig det, for jeg har ikke så lyst til å skifte…, men må jeg så må jeg!!

Mens jeg var der fikk jeg legen til å se på 3 føflekker jeg har, og han skremte meg litt for den ene ville han se på igjen etter ferien siden den har to farger. Jeg har ikke tenkt på akkurat det, for den har sett sånn ut hele tiden. Føflekker er skumle ting, og jeg kjenner litt panikkfølelse for at det kan være noe galt med den. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle, men den blir fjernet over sommeren å da blir den sjekket. Da er det bare å krysse fingrene for at alt er OK.

#legebesøk #legen #sykemelding #føflekkskrekk #føflekk #skremmende #blogg

10 kommentarer
    1. Kjipt at det ble ny sykemelding men bra at du starter med behandling. Slike føflekker kan være guffne. Håper alt går bra.

    2. Helge: Ja jeg kunne godt ha tenkt meg Ã¥ slippe, men nÃ¥r det er sÃ¥ ille som det er nÃ¥ er det kanskje like greit. Jeg har respekt for føflekker, sÃ¥ uanset om de skremmer meg sÃ¥ er det viktig Ã¥ fÃ¥ dem sjekket Ã¥ fjernet. Bare Ã¥ krysse fingrene for at alt er OK… Jeg skal nÃ¥ iallefall ikke la det ødelegge sommeren…

    3. God bedring 🙂 Ja, sånne føflekker er ikke noe gøy heller..jeg har tatt et par. var ikke noe galt , men jeg har mange, så bør nok sjekke mer jeg også 🙂

    4. når du først skulle være såuheldig å bli sykemeldt lengre så er jo ikke sommeren den verste tiden,vi får krysse fingrane for fint vær da ) føflekken var skummel ja,rart dei ikke ville ta den med det samme synes eg da

    5. frodith: Tusen takk :o)) Nei, jeg liker ikke føflekker og har fått legen til å fjerne mange tidligere. Så det skal bli godt å bli kvitt disse tre også, og så får vi håpe at det ikke er noe galt med dem :o))

    6. fruensvilje: Nei, den verste tiden Ã¥ bli sykemeldt pÃ¥ er jo ikke nÃ¥… Skal komme meg ut Ã¥ gÃ¥ sÃ¥nn at jeg før rørt litt pÃ¥ meg, for det er ikke bra Ã¥ være for mye i ro heller. Jeg hadde nok heller ønsket at han hadde bedt meg Ã¥ bestille en time til Ã¥ fÃ¥ fjernet føflekken med en gang, men hÃ¥per at nÃ¥r han sier det pÃ¥ den mÃ¥ten sÃ¥ er han ikke sÃ¥ veldig bekymret!!!

    7. maiken: Hehe, jeg skal prøve Voltaren så får vi se om den fungerer bedre :o))
      Kortison holder jeg meg langt unna, så det er ingen fare for. Legene på legesenteret mitt brukte det flittig før, men nå har jeg ikke engang fått tilbud om det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg