☕ God formiddag ☕

I dag våknet jeg før alarmen ringte av et forferdelig bråk, og kjente at jeg fikk helt hjertebank av å bråvåkne på den måten. Årsaken til dette høye støynivået en tidlig tirsdags morgen, er at hun som skal flytte inn i leiligheten i 4 etg pusser opp badet. Alle som har pusset opp badet vet jo hvor ille det kan være. De kom med alt verktøyet sitt i går, og i dag startet de altså med å bore opp gulvet. Det er den verste delen av jobben, og jeg håper de får unna det meste av det i dag sånn at det blir litt mer roligere utover i uken.

Rett etter at jeg våknet hørte jeg en av kattene begynte å brekke seg, og kaste opp. Ikke bare en gang, men to ganger, sukk!! Det var ikke noe særlig vits i å ligge noe lenger, så jeg krabbet ut av senga å sto opp. ​Jeg vet jeg har vært litt ekkel å lagt ut bilder har hårballer og lignende tidligere, men det skal jeg ikke gjøre i dag, knis! Uansett de er tørket opp og gulvet vasket :o))

Var litt bekymret for hvordan kattene ville reagere på alt bråket, men det ser ikke til at de bryr seg nevneverdig. De liker det nok ikke, men ser ut til å ta det veldig bra.

Aaaaa, nå ble det stille gitt så jeg kan nyte formiddagskaffen i freden og roden :o)) Jeg setter stor pris på å kunne nyte en kopp kaffe uten alt for mye larm, hvor jeg kan senke skuldrene å få roen i kroppen :o))

#godformiddag #formiddag #kaffe #ro #bråk #oppussing #baderom #katter #sommer2016 #sommer #juni #juni2016 #blogg

8 kommentarer
    1. Uff..det er forferdelig å våkne til! Du må senke skuldrene, så skulderen blir bra! hihih. 🙂

    2. Anne Grethe: Til alt hell så ser det ut til at de klarte å gjøre seg ferdig med boringen på morningen, så nå er det heldigvis stille. Er vel ikke så heldig at de er ferdig med bråket, så det er vel påan igjen i morgen tidlig tenker jeg, sukk. Så det passet jo ikke akkurat så veldig bra akkurat :o/

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe, de er så senket som det går ann å få dem akkurat nå, og stillheten har igjen senket seg i Casa Fres og Knurr :o))

    4. Søtmonsen ): Nei, det var langt i fra den beste måten å våkne på, men heldigvis holdt de på bare fram til kl 11. Etter det har det vært stille, men de er sikkert ikke helt ferdig så det er nok påan igjen i morgen!! Håper du får en fin dag også :o))

    5. dette hvet jeg alt om ) håper dei fikk ut gulvet i dag da ) kaffen skal jeg nyte i morgen for da skal jeg ikke rekke bussen hi hi gleder meg allerede )
      Klart pus må få opp hårballen,sånn er det med den saken

    6. fruensvilje: De er veldig veldresserte og kaster alltid opp pÃ¥ gulvet, og der er det jo lett Ã¥ tørke opp Ã¥ vaske over etterpÃ¥. Det høres sÃ¥ ekkelt ut nÃ¥r de brekker seg, og jeg har vondt av dem… Heldigvis er de i full vigør igjen rett etterpÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg