📬 Se hva som lå i postkassen 📬

I forrige uke var jeg med på en sommerchallenge hos Carina, som har den fine bloggen Den rutete skjorta. Kjenner du henne ikke kan du stikke inn å lese bloggen hennes HER :o)) Challengen gikk ut på å fortelle om minner fra sommeren som barn og voksen, musikk som ga sommerfølelser, og favoritt sommerklær. Å tenkt, jeg var den heldige vinneren, og i dag kom altså en pakke til meg i posten :o))

Jeg pleier aldri å vinne noen ting, så det var ekstra gøy at det ble meg :o))

Jeg blir som et lite barn igjen når jeg får pakke, om det er i posten som nå eller til bursdag og jul. Det er alltid like spennende, og fantasien løper løpsk for å tenke ut hva som kan befinne seg inne pakken. Man har bare lyst til å rive den åpen, for å tilfredsstille nysgjerrigheten :o))

Sammen med gaven lå det også med et kort i min favorittfarge, og med denne fine hilsenen fra Carina inni… ❤

Spenningen stiger….. 😍

Inni pakken lå disse to flotte gavene, en deilig skrubbehanske til bruk i dusjen og et hjerteskilt med fin tekst :o)) Jeg har allerede funnet ut hvor jeg skal henge det, men jeg skal vente til veggen er malt.

Tusen takk til Carina for de flotte gavene ❤

#gaver #premie #sommerchallenge #rutetesommerchallenge #skrubbehanske #hjerte #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #sommer #juni #glede #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg