En aften med Jørn Hoel

Det har blitt lite blogging i dag, for jeg har ikke vært alene før nå i kveld… I går fikk jeg besøk av Anne på ettermiddagen siden vi skulle ned på Olsen restaurant og bar på Bryn senere på kvelden. Vi slappet av i forveien med litt Mojito før vi laget oss en deilig kyllingsalat. Etter middagen satt vi i stua å så litt på tv til det var på tide å dra avgårde.

Vi gikk ned og tok t-banen til Brynseng og så gikk vi derfra bort til Olsen.. Jeg er glad for at vi var tidlig ute, for det var ikke så mange sitteplasser. Det satt to par ved et 6 mannsbord, og vi fikk sitte sammen med dem. Det tok litt tid innen Jørn Hoel kom på scenen, men når han gjorde det ble det liv :o))


(bilde tatt av Anne Paulsen)


(Bilde tatt av Anne Paulsen)

Her ble det en liten pause i konserten, for unge Hoel spilte så intenst på gitaren at strenger røyk. Han skylte lit på alle de heftige damene i salen, hehehe!!


(Bilde tatt av Anne Paulsen)

Jeg hadde ikke min vanlige telefon med meg, for jeg hadde brukt den til å streame film på Netflix å den ble helt utlandet… Jeg rakk derfor ikke å lade den opp igjen, og iPhonen jeg hadde med tok dessverre ikke noe gode bilder i mørket. Derfor var det Anne som ble dagens fotograf, og i mørket som var syntes jeg hun gjorde en bra jobb jeg :o))

Jørn Hoel hadde ingen problemer med å få med seg publikum, da han spilte alt fra Latinolåter til litt roligere ballader fra 80 tallet. Vi sang med å danset med det beste vi kunne, om det var så veldig vakkert betviler jeg men det gjordet ingenting. For vi hadde det kjempegøy og storkoste oss til langt ut i de små timer.

Mens konserten pågikk kom først Marian Aas Hansen inn døra, og like etter så jeg mitt store Idol Jace Everett utenfor. Han kom inn litt etter. Det var for at jeg viste at han skulle komme at vi var der. Dessverre så ble gleden noe mindre, da det viste seg at han ikke skulle synge i det hele tatt. På hans hjemmeside så informerte han at han skulle opptre der, og det var også den informasjonen jeg fikk da jeg ringte. Han kom veldig sent og jeg regner med at det var årsaken til at han droppet å opptre. I stedet ble han sittende et par bord bortenfor oss, hvor han tok noen øl med sitt følge.

Det var trist at vi ikke fikk høre han synge, men jeg hadde ikke noe i mot å sitte å kikke på han heller :o)) Hadde han ikke vært i følge med så mange mennesker, ville jeg kanskje ha forsøkt å tatt en prat med ham.

Det ble kanskje litt mye av det her utover kvelden, så vi ble ganske ekstra varme i kindene og veldig blide, hihihi!! Jeg pleier vanligvis å ta noen øl på sånne konserter, men i går tenkte jeg at det var greit å ta noe som ikke fylte sånn opp i magen.

Vi ble på Olsen nesten til det var slutt, og da lurte vi litt på om hvordan vi skulle komme oss hjem. Det løste seg heldigvis ganske fort, for da vi kom utenfor kom det en ledig taxi med en gang og vi var hjemme igjen i løpet av noen få minutter. Jeg var glad jeg hadde vært nede å hentet sengetøy til Anne før vi dro, så det var bare å slenge på sofaen så var det klart. Vinja kom sprettene opp i senga mi med en gang jeg la meg, og da jeg sovna lå hun inntil magen min i fosterstilling å malte høyt.

#konsert #olsen #olsenbar #bryn #jørnhoel #uteliv #musikk #vin #jaceeverett #marianaashansen #taxi #katter #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #blogg

12 kommentarer
    1. SÃ¥ fint dere koste dere , og at Anne fikk tatt bilder …fine ble de ogsÃ¥ 🙂 Dumt ikke JE sang da..men sikkert artig Ã¥ ha sett ham ogsÃ¥ 🙂 Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    2. frodith: Nei, vi fikk ikke igjen penger for Jace sto ikke på deres konsertplan. Han skulle være en overraskelsesgjest som ikke var annonsert! Vi hadde jo en flott kveld allikevel vi :o))

    3. annebe: Vi bestemte oss for at vi skal dra dit en annen gang også, bar for å spise middag å sitte å kose oss utover kvelden. Jeg hadde jo gledet meg til å høre han synge igjen, men sånn ble det dessverre ikke. Jeg får heller kose meg med bilde jeg har av han og megselv, som henger på veggen :o)) Ønsker deg også en fin start på uken som kommer :o))

    4. Så herlig!! Men så rart at han du trodde skulle opptre ikke gjorde det da..(kjenner ikke til personen) Men godt dere koste dere allikevell.. En herlig og sikkert litt slitsom kveld! hihihi.

    5. Anne Grethe: Kvelden var fin allikevel selv om han ikke gikk på scenen. Får krysse fingrene for at han dukker opp et sted i nærheten om ikke så lenge :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har ikke stått noe sted her i Norge at han skulle opptre, men jeg spurte han på Instagram om det. Han henviste meg til sin egen hjemmeside, og der sto det at han skulle opptre på Olsen. Jace Everett er mannen som synger låta Bad Things som er kjenningsmelodien til tv-serien True Blood. Jørn Hoel er en fantastisk artist med mye flott musikk, for fikk stemningen opp i taket :o))

    7. Søtmonsen ): Ja jeg syntes da det, selv om man er sykemeldt!! Noen mener nok at jeg ikke skal gjøre sånne ting da, men utekvelden gikk ikke ut over armene så da var ikke det noe problemer mener jeg :o))

    8. Ja, man blir fort dømt. Er man sykemeldt skal man liksom sitte hjemme Ã¥ være syk -.-‘ Er sÃ¥ mange grunner til Ã¥ være sykemeldt, og er det slike ting, sÃ¥ kan man fint røre pÃ¥ seg fordiom. For Ã¥ være ute og det Ã¥ jobbe er tross alt to helt forskjellige ting

    9. Søtmonsen ):Det er jo nettopp det som er tingen :o)) Det er jo ikke så mye feil på beina mine, og jeg tror det er sundt å komme seg ut av døra å røre på seg. Blir ikke bra av å sitte hjemme å glo på tv hele dagen heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg