Det tok vist pÃ¥…

I dag har jeg flyttet ut på balkongen med kaffe, vannflaske, nettbrett og bok, for å prøve å ha en avslappende og rolig dag. At jeg ikke er helt i slaget merket jeg i går ettermiddag etter at jeg kom hjem. Skuldrene verket, enda jeg ikke hadde brukt dem til noen ting. Det er litt bedre igjen i dag, men det er nok lurt å ta det med ro i dag.

Jpeg

Vinja har ligget lenge i fanget mitt å kost seg, men det ble vel for varmt for henne så hun hoppet ned å la seg på gulvet i stedet for. Det er ikke lenge før sola kommer å titter inn på balkongen, og da blir det hett her hvis ikke markisa kommer ned. Det er noen lyse og kritthvite sommerskyer på himmelen, og de demper litt for varmen. Det blir ikke like intenst.

Ute er det ganske stille og rolig, bortsett fra skjærene som skvattrer og prater like i nærheten. Jeg vet det er mange som ikke er glad for dem, men jeg elsker disse bråkebøttene i sin svarte og hvite fjærdrakt 😊

#sliten #smerter #all #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #katter #vinja #blogg

10 kommentarer
    1. Unni: I dag har jeg virkelig tatt det med ro, og kost meg ute pÃ¥ balkongen. Fysioterapeuten ringte i sta, og jeg skal dit i morgen… Da blir det ikke greit Ã¥ være meg noen dager, for da blir det gjerne et tilbakesteg før det blir bedre igjen….

    2. Ja du vet at stress setter seg i skulder og nakke..så best å slappe av å gjøre minst mulig også.. Jeg merker det veldig i skulderen om jeg kjører mye bil..det å holde rattet..og snu seg osv..så man finner etterhvert ut små ting som trigger..Fortsatt god bedring!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har i grunnen vært greit å kjøre bil, og derfor har jeg kommet meg litt ut av heimen disse dagene ?? Nå blir det heldigvis fysio i morgen, og det skal bli godt å komme i gang selv om det blir vondt ??

    4. kjedelig å verke,men da er det bare en ting å gjøre og det er å ikke gjøre noe hi hi ,du har en deilig veranda å slappe av og nyte timane på iallefall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg