😊 I dag starter det 😵

Ute er det ikke akkurat det flotte sommerværet som vi har hatt de siste dagene her i Oslo. Det er grått og regner siler ned, men det er ikke noe dårlig ting egentlig. Etter så mange dager med varme og tørt vær, har det også vært ekstremt tørt ute i naturen. Jeg skulle jo ha vært ute med hageslangen, men heldigvis slapp jeg å slepe på den.

I går ringte Elin, fysioterapeuten, meg for å si at hun hadde time til meg i dag. Den tok jeg selvfølgelig på strak arm, for nå var det på tide å komme i gang. Selv om jeg gleder meg til behandlingen, så gruer jeg meg litt også. Gruer meg for at jeg vet at jeg kommer til å bli verre enn jeg er nå, og sånn blir det noen dager før det snur seg. Sånn er det alltid….

Med det samme jeg sto opp, fløy jeg rundt for å finne et laken og et håndkle jeg kunne bruke, for jeg tror ikke at posen min med det jeg brukte sist er der fortsatt. Det er en stund siden sist, og de har en opprydding innimellom og fjerner det ingen har brukt på en stund. Jeg skal stikke ned på Jysk senere for å kjøpe et annet hånd le, men ikke i dag.

På tide å komme i gang, for jeg må rekke å ta ut noen kontanter før timen min. Det er cash only hos dem, noe jeg kom på sent i går kveld 😱

#behandling #fysioterapi #regnvær #grått #vær #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #blogg

22 kommentarer
    1. Lykke til! og ja, ondt skal ondt fordrive..så litt verre blir du nok..:-) Så heldig du var å få time sååå fort!

    2. Lykke til hos fysioterapeuten Vera! <3 Håper det gikk bra!?
      Moren min brukte å si: "Med vondt skal vondt fordrive"! Håper virkelig at du blir bra igjen snart! <3 Stor klem

    3. Gråvær her i dag også, men ok bare det ikke varer for lenge :)) Håper det bedrer seg med litt behandling…selv om det tar tid :)) Klem og fin kveld til deg <3

    4. håper du får god hjelp ,så får en heller tåle noen dager før ting snur og går den rette veien )) ellers er det første gang jeg hører en må ta med klede selv,hos oss bruker dei papir og tar da et nytt for hver parient )

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Og vondt har det jammen blitt også…. Det blir ikke mange utskeielser i dag kan jeg love. Jeg fikk time så hurtig for at hun hadde fått en avbestilling, noe som var veldig heldig for meg ??

    6. Unni: Fysio time godt overstått, og selv om hun ikke tok så hardt i meg i dag, var det ikke godt. Det verker, men jeg vet jo av erfaring at det blir bedre etter hvert ??

    7. frodith: Brrrrr, for første gang på lenge måtte jeg ta på vindjakke når jeg dro ut.. Fysioterapien var som forventet, vond, men jeg overlevde. Hun var ganske snill med meg denne første gangen, og det er jeg veldig glad for ??

    8. annebe: Det har regnet og blåst kraftig nesten frem til nå, men det ser ut til at det kan begynne å lette litt nå ?? Jeg kjenner godt at jeg har hatt behandling i dag, for det verker litt mer nå og jeg er slite . Nå skal jeg slappe av resten av kvelden ??

    9. fruensvilje: Det er litt forskjell fra studio til studio når det gjelder å ha med eget. Hos de jeg bruker har vi med eget laken og håndklede, og det har jeg det helt fint med ?? Det kommer nok ikke til å være så behagelig i kveld og i morgen, og så er det påan igjen fredag morgen!

    10. Søtmonsen ): Jeg er veldig glad for å komme mi gang igjen, men behagelig var det ikke og resten av kvelden blir det å ta det helt med ro. På fredag venter en ny time ??

    11. missmommy.blogg.no: Det har ikke vært noe fint vær i dag nei, men nå har det letta her i Oslo. Kan faktisk se litt blå himmel igjen ?? Det var både vondt og godt å begynne med behandling igjen…… Sånn er det alltid før det blir bedre igjen.

    12. karidansen: Tusen takk ?? Det kommer nok noen dager med enda sårerer skuldre før det blir bedre igjen. Nå i kveld er det ikke særlig godt, så jeg tar det helt med ro ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg