🌞 Sola er tilbake 🌞

I dag våknet jeg av en lyd som minnet om noe man høres hos tannlegen… Det var noen som boret på badet i 4 etg, og det var som om jeg satt hos tannlegen og boret gikk for fult. De ga seg heldigvis ganske raskt, og jeg sovnet igjen til jeg våknet av meg selv et par timer senere. Ut over det, har jeg sovet veldig godt i natt og kroppen er i litt bedre humør 😄

Sola og varmen er tilbake igjen i dag, og det ser ut til å bli en ganske fin dag… Regnet som kom i går gjorde godt for blomster og busker, for det var så tørt at det knaste overalt. Jorden i bedene var også så tørr at når det blåste så føyk det en aning. Det virker til at det kom nok regn til at det trakk ned i bakken også!

Det blir ikke lenge før jeg gjør som Ronja og flytter ut på balkongen med litt lesestoff og vannflaska mi. Jeg har satt opp kjøkkenvinduet på vid vegg, sånn at kattene kan gå ut å inn. Det er litt mer jobb for dem i år, for jeg har flyttet boret vekk fra veggen. Da kunne de mer eller mindre bare spasere inn av vinduet, nå må de trimme litt mer og hoppe opp og ned. Ronja er litt tung i sessen så hun trenger å røre på seg mer, som mamsen hennes, og jeg var spent på om hun ville ta spranget… Det gjorde hun nå nettopp 😍

I dag blir det en total hviledag for å lade opp til neste behandling hos fysioterapeuten i morgen tidlig… Fortsetter det fine være, kan det nok hende at jeg tar meg en aldri så liten spasertur i området for å få litt luft 👣👣

#søvn #boring #oppussing #sol #varme #vær #balkong #balkongliv #ronja #katter #sommer #sommer2016 #juni #juni2016 #blogg

12 kommentarer
    1. Godt å få seg ei god natt med søvn, selv om man blir vekket av bråk fra naboer.. Håper du får en nydelig dag i solen, slapp av og kos deg! <3 Klem

    2. Varma godt i sola i dag :)) Hørtes ut som en slitsom lyd å våkne av..hehe.. Veldig koselig på balkongen din..skjønner godt Ronja trives der <3<3

    3. annebe: Begge kattene mine elsker å være ute på balkongen, og nå ligger de begge to rett ut… Jeg er veldig glad i balkongen min, og benytter hver anledning til å være der ute. Nei den borelyden var ikke noe særlig å våkne, men heldigvis var den ikke så lenge :o))

    4. Ha en god og varm dag! Det ble alt for varmt på turen for oss..men klager ikke..bare sier det..hihih.. Lurt å få katten til å trimme for å få noe den vil..de blir fort late..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er jammen godt å varmt i dag, men sola gjemmer seg bak noen skyer innimellom så det er ganske levelig :o)) Skal man ut på tur i varmen, må man iallefall ha med seg en vannflaske på turen. Det glemte jeg en gang, og ble skikkelig dårlig.

      Vinja er en spretten og fin pus, som kommer opp over alt, og helst der hun ikke burde være. Ronja har dessverre blitt tung i sessen og sliter litt, men jeg prøver å legge ting til rette sånn at hun prøver…. Å det gjør hun ??

    6. fruensvilje: Balkongen min er gull verdt, og jeg angrer ikke en dag på at jeg valgte å gjøre det. Det kan nok bli litt hett der på sommeren, men så har jeg jo også muligheten til bruke den mesteparten av året :o))

      Normalt ville jeg ikke lagt merke til håndverkerne, for jeg allerede var på jobb… Nå som jeg er hjemme står jeg jo ikke opp for tidlig, og da blir man vekket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg