SÃ¥ gjør vi sÃ¥, nÃ¥r….

…. vi rydder i smykkeskrinene for å få litt oversikt. Jeg elsker fargerike øredobber, og det har blitt kjøpt litt vel mange av dem det siste året. Det lå noen her og noen der og jeg hadde til slutt ikke noe oversikt over hva jeg hadde. Ettersom armene mine ikke tåler stor gjennomgang av skapene mine, som også sårt trenger å ryddes, så måtte jeg begynne i det små. 

Det tok ganske lang tid, for jeg bestemte meg for å pakke bort det jeg aldri bruker eller bare bruker en gang innimellom. Dermed ble det litt bedre oversikt over de jeg faktisk bruker hver dag. Tror at jeg må begrense kjøp av flere øredobber og smykker en stund nå, eller blir det like fult å uoversiktlig igjen med en gang. Hihihi, jeg hadde glemt både de rosa og gule papegøyene, og banene som jeg brukte mye på 80 og tidlig 90 tall… Det var ikke så lenge siden jeg brukte de gule papegøyene, og da glante folk da, knis!!

I morgen skal jeg tilbake på jobb, 50%, og da må jeg jo se litt ordentlig ut på neglene også…. Like etter at jeg ble sykemeldt tok jeg på en grønn neglelakk, og siden den har sittet så godt har jeg like godt latt den være. Jeg har jo stort sett bare vært her hjemme, så har det ikke gjort noe. For å starte en ny uke, en jobb uke, ble det en frisk rosa farge denne gangen 😄

Nå sitter jeg å sløver foran tv’n å ser på Søstrene Kardashian, og for en gang klarte jeg å få med meg noen nyere episoder. De siste dagene har det blitt repriser av utgamle episoder, og de har jo gått mange ganger før. Hehe, men jeg kom faktisk over et par jeg ikke hadde sett også 😄

#rydde #smykker #øredobber #rot #uoversikelig #orden #neglelakk #grønn #rosa #jobb #arbeid #tv #blogg

14 kommentarer
    1. Bra at man få rydda litt i skuffer hvor det som regel ligger mye rart, snakker av erfaring. Bra at du skal tilbake til jobb,. 50% er jo mer enn intet, og dessuten møter du kollegene dine igjen. Håper du går greit. I kveld tok jeg et bad i et tjern. Det var deilig og det kom flere til da jeg skulle hjem. Har fri i morgen og bra er det. Ha en fin kveld.

    2. Artig med litt fargerike øredobber..men blir ofte til at jeg bruker de helt enkle..glemmer liksom å bytte :)) Fin neglelakkfarge :)) Lykke til med jobb.. God natt <3

    3. fruensvilje: Knis, ja de øredobbene vekket litt oppsikt… Er nok ikke mange som gÃ¥r med sÃ¥nt nÃ¥ for tiden :o)) Det blir mer rydding i skapene etterhvert som armene blir bedre, men for nÃ¥ fÃ¥r det holde….

    4. Søtmonsen ): Jeg både gruer og gleder meg til å begynne på jobb, men sånn blir det fort når man har vært borte en stund :o)) Skal nok gå greit det tenker jeg!

    5. Helge: Det var friskt, et kveldsbad… Var kanskje litt kjølig? Det samler fort pÃ¥ seg i skuffer og skap, og nÃ¥r armene blir bedre sÃ¥ skal jeg gÃ¥ løs pÃ¥ dem ogsÃ¥! Skal bli godt Ã¥ komme i gang igjen pÃ¥ jobben, for det er ikke bra Ã¥ være hjemme for lenge heller…. Selv om det var nødvendig akkurat nÃ¥! Ha en fortsatt fin kveld du ogsÃ¥ :o))

    6. annebe: Jeg har både fargerike øredobber og helt enkle, og jeg bytter hver enestedag. Øredobber, smykke og klokke pleier å matche med det jeg har på meg. Før dro jeg det enda lenger, da hadde jeg deksel til mobilen i alle regnbuens farger så det matchet også. Å, jeg vet jo hvor sprøtt det høres ut, knis! Det skal bli godt å komme i gang igjen på jobb, men siden jeg har vært borte så lenge så gruer jeg meg litt også. Nå blir det en myk start med 50% jobbing et par uker, før det blir full jobb fra starten av neste måned. Ha en riktig god natt :o))

    7. FÃ¥r være forsiktig pÃ¥ jobb da, og ikke bruke alt du har av krefter. GÃ¥r helt sikkert Ã¥ minne andre pÃ¥ at du ikke mÃ¥ belaste sÃ¥ mye…

    8. Deilig Ã¥ fÃ¥ ryddet litt! Lykke til pÃ¥ jobben igjen…om Ã¥ gjøre Ã¥ ikke gjøre alt den jobben du skulle ha gjort i fullstilling pÃ¥ halv nÃ¥ da.. altsÃ¥, ikke jobb fortere for Ã¥ fÃ¥ unne alt! TA vare pÃ¥ deg selv! Ha en god dag!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har ikke overanstrengt meg disse to dagene, men jeg kjenner jo at formen ikke er pÃ¥ plass enda. Det ble lange dager bÃ¥de mandag og i dag, sÃ¥ jeg gleder meg til i morgen… Da skal jeg ikke noe etter jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg