Jeg skvatt…

Jeg har brukt bilen til jobben disse første dagene tilbake på jobb, og det er jeg glad for at jeg har gjort for som jeg nevnte i går har jeg blitt sliten. Da jeg kom til parkeringshuset når jeg skulle hjem, var jeg så opptatt av å taste koden for å komme inn og så finne lommeboken at jeg ikke la merke til hva som var rundt eller foran meg.

Da jeg så opp skvatt jeg skikkelig for der sto nemlig Alex Rosén og gliste til meg….

Sånn med en gang var jeg helt sikker på at det var han på ordentlig, men det gikk jo opp for meg at det bare var en pappfigur. En reklamefigur for en parkeringsapp eller noe sånt. Han er jo en ganske artig fyr, så det hadde vært hyggelig om han faktisk hadde stått der 😏

Det er jo selvsagt ikke det samme, men jeg kunne ikke motstå fristelsen til en selfie med pappkaren, hihihi! Det har blitt Postkontor rett på andre siden av inngangsdøren og han som sto bak disken så meg, og begynte å glise. Jeg gliste tilbake og vinket til han før jeg pilte opp til bilen, litt ekstra rød i kindene :o))

#skvatt #skremt #overrasket #alexrosén #reklame #pappfigur #parkeringsgippo #selfie #postkontor #latter

18 kommentarer

Siste innlegg