Sommer, sol og varme…

Oslo bader i sol i dag, gradene har allerede kommet opp over 20C og det er helt nydelig vær ute. Det er et perfekt til å grille i dag, og det skal vi også gjøre litt senere. På menyen står det kyllingfilé med hviløksmør og kanskje noen baconskiver surret rundt, og som tilbehør blir det salat fylt med fetaost, mmmm 😄

Nå har jeg nettopp reddet en humle fra å bli leketøy for Vinja… Hun ble ikke blid da jeg fanget humlen, og slapp den ut igjen, men jeg er så glad i den lodne søte saken at jeg ikke ville at kattene skulle ta livet av den. Du skulle ha sett det blikket Vinja ga meg, knis!!

Forrige dagen overførte jeg alle bildene jeg hadde lagret fra en PC som ikke er i bruk til en USB-pinne. Der hadde jeg bilder tilbake til 2001, og noen av dem var det ordentlig gøy å se igjen. Gamle feriebilder fra Danmark og Rjukan. I tillegg var også en del naturbilder fra Botaniske Have og andre fotosafarier jeg har vært på opp igjennom årene.

Nedenfor følger noen få bilder fra et av mange besøk i Botanisk Have… Ha en strålende lørdag  🌞

#sommer #sol #varme #sommer2016 #juni #juni2016 #bilder #foto #fotosafari #botaniskhave #grilling #kylling #salat #katter #humle #blogg

18 kommentarer
    1. Gøy å mimre og se tilbake på gamle bilder! <3 Kos deg med fint vær, og grilling! Her er det regn.. Men sola skinner her inne den altså.. 😀 Klem

    2. Ja i dag ble det sommer igjen! og jeg skal kose meg med reker!! DET gleder jeg meg til! Kos deg med kyllingen, og flotte bilder du har funnet frem!

    3. Fine bilder. Varmt i går ja, jobba i går så det gikk litt vann da. Men da jeg dro til jobb mista jeg lommeboka. Var innom en stasjon og kjøpte bensin og det var der den forsvant. La inn sperre på visa men 2 timer før jobbslutt ringte en fyr som hadde funnet den. Fikk den tilbake uten at han ville has finnerlønn. Var og bada i tjernet i går kveld deilig var det. Vil klippe meg i morgen – så må jeg ikke glemme at det er jordbærtid.
      Ha en fin dag.

    4. Unni: Jeg elsker å sitte å kikke i gamle album å mimre, men også det som er lagret digitalt :o)) Hadde en superfin dag i går, som veier opp for regnværet som kommer og går dag :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Reker er heller ikke feil på en varm sommerkveld :o)) Kyllingen med deilig tilbehør smakte veldig godt i går :o)) Gøy å se på gamle bilder å mimre litt :o))

    6. frodith: I Botanisk Have kan jeg gå i timevis med jevne mellomrom, for det skjer forandringer hele tiden der :o)) Det ble en superfin kveld i går med masse god mat :o))

    7. Helge: Et kveldsbad høres ikke ille ut, og med den gode varmen vi hadde i går, hadde det vært deilig. Å så heldig du var som fikk igjen lommeboka di med alt inntakt. Ikke alltid man er så heldig, så dette er bevis på at det finnes ærlige folk der ute :o))

      Jeg kjøpte den første kurven med norske jordbær på fredagen, og jeg skal ta noen etter middagen i dag. Det kommer til å smake :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg