Sovna i stolen….

Da var den første uke tilbake på 100% overstått, og det har til tider vært ganske hardt… Armene har verket og jeg har blitt veldig sliten, så sliten at når jeg har kommet hjem fra jobb har jeg vært nødt til å ta en aldri så liten power-nap. Jeg var jo klar over at det kom til å bli tøft, og så er det jo sånn med meg da at jeg er jo ikke i stand til stoppe opp å ta pauser. Har jeg først begynt med noe så er det vanskelig å legge det tilside…

I går kveld, ikke så veldig sent, begynte jeg å fryse noe infernalsk å slang et sjal over skuldrene. Det hjalp ikke så mye så jeg hentet et pledd å pakket meg godt inn. Det var ikke lenge før jeg glippet med øyelokkene….

Jeg måtte ha vært mer sliten enn jeg trodde jeg var, for det ikke noen power-nap gitt…. Sovna ordentlig, og kom til meg selv i dagmorges ved 8 tiden. Da hadde jeg faktisk ikke vært våken en eneste gang i løpet av natten. Det knirket ikke bare i stolen da jeg forsøkte å reise meg opp, for selv om stolen er behagelig så er den ikke laget for nattesøvn. Etter å ha strekt og gjort noen morgenøvelser så begynte kroppen å bli litt mer medgjørlig :o))

Vinja tok seg en aldri så liten power-nap nå nettopp… Hun var sliten, for hun hadde først trimmet rundt hele heimen og ute på balkongen, før hun hjalp til med å skifte på sengen. Det er en jobb som virkelig tar på, både for mamsen og for pusen 😺

#sove #nattesøvn #soveistolen #stressless #stol #trøtt #sliten #arbeid #helg #katter #vinja #vinjathecat #blogg

14 kommentarer
    1. Godt Ã¥ fÃ¥ sove ut nÃ¥r en er sliten, hÃ¥per du er uthvilt i dag :)) Artige bilder av katter som tar seg en strekk… Kos deg med lørdagskvelden <3

    2. Søvn er en god medisin. Har en svett dag på jobben foran meg så nå blir det drømmeland for meg snart. Skal en tur til Oslo i morgen og møte en person og jeg vil sørge for at det blir en sikkelig middag iløpet av morgendagen. Ha en vakker aften.

    3. Søtmonsen ): At jeg fikk Ronja og Vinja inn i livet har vært en berikelse. De kommer å sier god morgen når jeg våkner, de ligger å koser i fanget, møter meg når jeg kommer hjem og listen bare fortsetter :o))

    4. frodith: Noen ganger er det godt Ã¥ ligge rett ut, men kanskje ikke i godstolen, hihihi!! Jeg har heldigvis fÃ¥tt ladet batteriene noe, men utladede batterier ble erstattet av litt feber… Derfor blir det deilig Ã¥ avslappende søndag pÃ¥ denne dagen :o)) Ha en fortsatt fin søndag.

    5. annebe: I dag er jeg nok mer uthvilt enn jeg var i går, for jeg sov i senga enn i stolen :o)) Hadde en strålende lørdag på kino :o)) Ha en fin søndag!

    6. Helge: BÃ¥de kropp og hode trenger nok søvn for Ã¥ fungere nok… I natt har jeg nÃ¥ iallefall sovet godt, i senga :o)) HÃ¥per du fÃ¥r en fin dag i Oslo :

    7. Sovne i en stol og sove der en hel natt har jeg tilgode…:)
      Men da mÃ¥ du virkelig ha vært sliten….
      Må du virkelig begynne igjen på 100% så snart?
      Ser ut som pusen ogsÃ¥ er god pÃ¥ powernap….:)

    8. maiken: Jeg hadde sovet dÃ¥rlig natten før, og sÃ¥ var jeg sliten etter en lang uke pÃ¥ jobb… Kanskje ikke det beste stedet Ã¥ sove, men nÃ¥r det er sagt sÃ¥ er stolen veldig behagelig :o))

      SÃ¥nn helsemessig sÃ¥ hadde jeg nok hatt godt av Ã¥ jobbet 50% frem til ferien, men jeg vet ikke om jeg hadde fÃ¥tt ro i kroppen nÃ¥r jeg vet at det nesten ikke er folk pÃ¥ jobb pga ferieavvikling. NÃ¥ er det bare 14 dager igjen Ã¥ jobbe og sÃ¥ er det 4 uker fri… Det skal jeg nok klare :o))

      Begge pusene mine er gode på powernapper, og de kan gjøres hvor som helst i huset :o))

    9. Ja det får en si var en powernap av dimensjoner. Kan være at det var akkurat det som skulle til ? Siden du var frysen og sliten, Sove i stol er ikke helt feil det, en gang i blandt , kjenner meg godt igjen der 🙂 Senga er så klart best 🙂 Håper du har det bedre nå 🙂

    10. MOONBEAMSCORNER: Det er ikke vanskelig å sovne i stolen når den behagelig, og man er skikkelig trøtt. Det er selvfølgelig mye bedre å sove i senga, noe jeg også har gjort de siste nettene :o))

      Formen er heldigvis bedre nÃ¥ i kveld, men det er jo sÃ¥nn det er med meg… Jeg kan fÃ¥ feber i løpet av en halvtime, som kan forsvinne igjen like fort som den kom. Det er veldig slitsomt, men jeg begynner Ã¥ bli vant med det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg