📙 Da var jeg i gang 📙

Jeg henger jo litt etter alle andre, men nå har jeg kommet godt i gang med Jojo Moyes bok Et helt halvt år. Boka har ligget på hylla under stuebordet siden jeg kjøpte den for litt over en uke siden, men i dag hentet jeg den endelig fram.

Siden formen ikke var helt på topp, orket jeg ikke å styre med så mye å da var det perfekt å sitte ned boka mi… På formiddagen skinte sola og det var ganske deilig ute på balkongen, så jeg gikk å satte meg der. Som så mange andre som har lest boka, klarte heller ikke jeg å legge den fra meg. Fra første side ble jeg hekta, og jeg leste og lest, men tilslutt begynte klokka å bli mange å magen romlet. Det var ikke lett å legge boka fra seg å gå inn for å lage middagen, men jeg fikk det til, hihihi!!

#lese #leselyst #sommerlesning #bøker #bok #jojomoyes #ethelthalvtår #blogg

13 kommentarer
    1. Har ikke fått sett filmen enda heller 🙂
      Jeg fikk kjøpt serien the outlander da 😀 Sitter å ser på den nå 😀 Kjempe bra! Tusen takk for et herlig tips ^^

    2. karidansen: Jeg har ikke sette filmen enda… Vil gjerne lese boka først, og sÃ¥ se den. De som har gjort begge som du sier at begge er like fine. Jeg har kjøp oppfølgeren, og jeg tenkte Ã¥ lese den sÃ¥ snart jeg er ferdig med den første :o))

    3. Søtmonsen ): Jeg tenker at jeg skal se filmen så fort jeg har lest ut boka, for jeg er så nysgjerrig på om det stemmer at filmen er like fin som boka :o))

      SÃ¥ flott at du likte Outlander :o)) Jeg har ikke fÃ¥tt sett sÃ¥ mye mer siden forrige helg. Hadde tenkt Ã¥ se noen episoder i dag, men sÃ¥ begynte jeg Ã¥ lese…..

    4. Ja, det er noen bøker det er vanskelig Ã¥ legge fra seg. Jeg har hverken lest boka eller sett filmen. Som barn/ungdom leste jeg endel og nÃ¥ leser jeg barnebøker igjen for sønnen min. Ønsker deg en fin dag pÃ¥ jobben, godt du bare har 14 dager igjen før langferie!😊

    5. Hanne Beate: Når jeg klarer å roe ned hode og kropp, da leser jeg ganske mye. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg klarer å lese, så det tar nok ikke lang tid innen boka er lest ut :o))

      I dag blir det en kort arbeidsdag siden jeg må gå tidlig for å rekke fysioterapitimen min :o)) Ha en fortsatt fin dag :o)9

    6. Så deilig med en sånn bok som griper en. Leve litt i en annen verden for noen timer 😀 Ha en flott dag,og kos deg videre med boken 🙂

    7. frodith: Det er ikke hver gang man begynner Ã¥ lese, at man klarer Ã¥ forflytte hodet inn i boken. Dette var definitivt en sÃ¥nn bok… :o)) Ha en strÃ¥lende mandag, og fra her jeg sitter ser det ut til at været ikke er sÃ¥ ille heller :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg