“Rituals”

Når jeg var hos Nordby i går kjøpte jeg meg litt god duft hos Rituals, og jeg måtte jo prøve den etter at jeg hadde gjort meg i stand på morningen i dag. Den er behagelig for nesen og ikke alt for sterk. Den heter Travel Eau des Indes, og jeg har bestemt meg for å kjøpe en større flaske neste gang vi drar. Når jeg skulle betale fikk jeg med en prøve på deres solkrem med solfaktor 30, men den har jeg ikke prøvd enda. Jeg bruker alltid solkrem i ansiktet hele sommeren, om det er sol eller ikke, for jeg har noen pigmentflekker som jeg helst ikke vil skal bli brunere enn de er.

De har produkter til kropp, ansikt, dufter og makeup… Jeg hadde ikke hørt om dette merket tidligere, men syntes at det virker litt spennende. Skal lese litt mer om det til neste gang vi skal dra. Hadde håpet at de hadde norsk hjemmeside, men det hadde de ikke. Litt usikker på om noen parfymeri her i Norge fører produktene, og jeg har tenkt å undersøke det.

Har du kanskje hørt om Rituals, og hva syntes du i såfall om det?

#rituals #duft #såpe #dusjsåpe #makeup #kroppen #ansiktet #sverige #blogg

7 kommentarer
    1. Hei Vera!!
      Jeg vet at Rituals har flere butikker, – og at de selger noen produkter i Kicks pÃ¥ Steen & Strøm her i Oslo. I tillegg har de egne butikker pÃ¥ Aker Brygge og i Bogstadveien.
      De har produkter for alle, men mest for kvinner. Jeg bruker solserien, og er fornøyd. Lett å smøre på, og er ikke klissete osv.
      Glad du liker produktene, – siden jeg anbefalte de…hehehehe

    2. Terje: Tuuuuusen takk for den informasjonen… Jeg kan jo sjekke om de har produktene pÃ¥ Kicks pÃ¥ Gunnerius ogsÃ¥, men der har du kanskje allerede sjekket selv :o)) Uansett sÃ¥ kan jeg jo stikke bort pÃ¥ Steen & Strøm i løpet av ferien.

      Det var bra at du tipset om dette :o))

    3. Søtmonsen ): Nå fikk jeg akkurat en kommentar fra kompis Terje, som fortalte at de har egne butikker på Aker Brygge og Bogstadveien + at Kicks på Steen & Strøm fører dem.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: I går ettermiddag informerte min fine venn Terje om at produktene er å få tak i her i Norge, og da er det jo litt letter å bruke dem også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg