God formiddag

Helt utrolig…. Jeg våknet utvilt og veldig våken da alarmen gikk til morran i dag, og det er en fin måte å starte en ny uke på. Det skjer ikke hver dag, så jeg kommer til å leve på denne følelsen en stund tror jeg :o))

Utenfor kontorvinduene er himmelen blå med små søte hvite skydotter her og der, solen skinner så vakkert på hustakene… Temperaturen er ikke så ille heller, sånn passelig varmt på morningen, men håp om stigning utover dagen. Dette er den siste arbeidsuken min før jeg starter 4 uker sommerferie, og jeg har så vidt begynt å kjenne på feriefølelsen. Har bestemt meg for å prøve å fortrenge den frem til torsdagkvelden i allefall, så skal den få fritt utløp på fredagen :o))

Jeg har akkurat fylt opp termokoppen min, og nyter varm, sterk og god kaffe mens jeg jobber meg igjennom formiddagens gjøremål. Dette er den første koppen i dag, for jeg tok meg ikke tid til å drikke en før jeg løp hjemmefra. Derfor smaker den ekstra godt, mmmm :o)) Det er veldig stille her på jobben, ettersom mange kolleger er på ferie.

Ønsker alle en fantastisk fin mandag, uansett om solen skinner, det er overskyet eller om det regner :o))

#findag #mandag #sommer #sommer2016 #juli #juli2016 #kaffe #formiddagskaffe #sol #varme #glede

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg