Bekymring

Da jeg var hos fastlegen min tidligere i sommer så viste jeg ham en føflekk som jeg ikke likte noe serlig. Han kikket på den med forstørrelsesglass, og sa at han ville se på den igjen etter ferien.

Helt siden da har jeg gått rundt med en uro i kroppen, og nesten blitt litt hysterisk. Jeg kikker på den nesten hver gang jeg er på badet, og syntes den forandrer seg fra time til time og at den verker osv. Den gjør ingen av de tingene, men jeg klarer ikke å slappe av. Hadde tenkt til å vente til jeg var ferdig med ferien min, eller mot slutten av den med å gjøre noe. 

Problemet er bare det at jeg klarer ikke å slappe av, og til tider går jeg bare rundt å tenker på denne flekken… I sta klarte jeg ikke mer, og sendte inn en forespørsel om time via Helserespons. Jeg er overbevist om at det er noe galt med den, og vil ha den bort så fort som mulig å få den undersøkt. Skulle jeg har rett i mine antagelser, så er det like greit å bli kvitt den så fort som mulig…

Nå tikket det inn en melding fra Legesenteret, og jeg har fått time på mandag… Hadde kanskje trodd at det ville ta lenger tid innen jeg fikk time, men det er jo strålende at jeg kommer inn så fort å får satt hjulene i gang. Følte meg litt lettet, men ikke så veldig mye…..!!

#føflekk #bekymring #farlig #legetime #helse #blogg

16 kommentarer
    1. Mye bedre å få det sjekket raskest mulig…man slapper ikke av om man er bekymret nei…det kan jeg skrive under på… Alle god ønsker fra meg <3

    2. Søtmonsen ): Nei det er ikke noe trivelig… Jeg har så respekt for kreft, siden både adoptivmamma og biologiske mamma døde av sykdommen. Føflekken skal bort, og er det noe galt med den så får jeg bare takle det… Selv om det er en skremmende tanke!

    3. annebe: Du har så rett, og jeg er glad for at skremte meg opp såpass at jeg fikk bestilt time. Jeg har veldig respekt for kreft, og det er en sykdom som skremmer meg. Både min adoptivmamma og biologiske mamma død av sykdommen.

    4. Godt å få den bort, og sjekket hva det er..så slipper du tenke mer på det… ikke noe hyggelig å gå sånn og grunne… Lykke til!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tenker at jeg kommer til å være lettet etter at den er borte på mandag, men så vil det være noen dager med litt uro igjen. Inntil man får svar på om den er OK eller ikke. Uansett så skal jeg ikke la det overskygge ferien min, som starter på mandag :o))

    6. Lurt av deg. Få det bare ut av verden. Ikke lage noen ekstra bekymringer. Mest sannsynlig så er det ingen ting. Men ikke verdt å bruke ferien til å bekymre seg….

    7. maiken: Skuldrene er senket og jeg har igjen fått roen i kroppen, noe som sikkert kommer av at timen er bestilt å ting er på gang. Veldig greit å bli kvitt den, så slipper jeg å gå rundt hele ferien å være engstelig for å få for mye sol på den og om det er noe galt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg