🍡 Coool 🍡

Utover dagen i dag snek feriefølelsen inn i hodet mitt, og det ble ekstremt vanskelig å konsentrere seg om det jeg skulle gjøre. Jeg prøvde så godt jeg kunne å fortrenge følelsen av å lene meg tilbake å chille helt ut, og innimellom klarte jeg det også ganske bra. Så var den der igjen, og tanken om 4 ferieuker viftet foran øynene mine som en rød klut foran en okse 🐃

Akkurat da jeg nesten var i ferd med å gi opp, kom Kollegene Sigurd og André med en eske med is… Deilig og kjølige saftis med masse sukker som ga både kroppen og hjernen litt energi til å øke arbeidslysten, fram til arbeidsdagens slutt 😍  Det var snille og omtenksomme gutter det 😄  Jeg er vanligvis ikke så overbegeistret for saftis, men av og til smaker det veldig godt som i dag :o))

#cool #kjølig #kald #saftis #feriefølelse #ferie #arbeidslyst #sommerferie #sommer #sommer2016 #juli #juli2016 #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg