Min aller beste venn….

….. i allefall i dag, puh!! Det er nå over + 30C inne i stua, og sola steker på balkongen og vinduene mine. Jeg har kjørt ned markisen og persiennene foran vinduene, men varmen finner veien inn allikevel. Kattene ligger som slakt ute på den varme balkongen, men de har tilgang på vann å er bortom å drikker litt innimellom. Man skulle tro at med så mye pels at de ikke skulle tåle den sterke varmen, men det ser ikke ut til at de bryr seg om det…

Matlysten er ikke på topp når det blir så varmt, og jeg har enda ikke laget meg noen middag. Naboen over holder akkurat på å grille ute på balkongen, og når lukten av kjøtt kom snikende inn til meg kjente jeg at jeg var litt sulten allikevel. Så nå skal jeg dukke inn i kjøleskapet å hente fra et par ostefrankfurter, og litt grillpotetsalat.

#varmt #sommer #sommer2016 #juli #juli2016 #søndag #sol #matlyst #minbestevenn #vifte #katter #blogg

8 kommentarer
    1. Her er det bare vinduer Ã¥pne, det er eneste avkjøling 😀 Men vært inne, er nesten bedre enn ute 😀 Hadde sÃ¥nn vifte før, men synes den brÃ¥kte sÃ¥ veldig …

    2. frodith: Den brÃ¥ker noe innmari, men jeg har ikke giddet Ã¥ gÃ¥ ned i kjelleren for Ã¥ hente gulvsviften. Den er kjempestor Ã¥ blÃ¥ser ganske bra, men er ganske stille. Avventer litt, for Ã¥ se om temperaturen synker “litt” for da trenger jeg den ikke ???

    3. Carina: Matlysten kom den, så har jeg akkurat spist ostefrankfurter m/potetsalat. Det smakte veldig godt det :o)) Nå begynner varmen å avta her og det er ikke så veldig varmt lenger, deilig :o))

    4. katrine: Det er godt vi har vite til å avkjøle oss på sånne varme dager :o)) Heldigvis begynner det å bli kjøligere her nå, og det er deilig :o))

    5. Søtmonsen ): Jeg har ogsÃ¥ det, men den stÃ¥r bak noe skrot i boden… Har ikke giddet Ã¥ grave den fram, men hvis varmen varer vil jeg nok gjøre det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg