Ikke lenge igjen nå

Om noen få timer skal jeg være hos legen for å fjerne føflekken min, og nå sitter jeg her med sommerfugler i magen å gruer meg en aning. Jeg har jo gjort dette flere ganger, fjernet føflekker og myggstikk, så jeg burde jo egentlig være vant til det. Kanskje sånne ting blir verre etterhvert som man blir eldre.

Du lurer kanskje på hvorfor jeg har fjernet myggstikk, for det er jo ikke vanlig akkurat. Jeg er allergisk mot enkelte mygg, og da ender myggstikket opp med å kapsle seg inn sånn at jeg må operere det bort. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har fjernet, men det er en god del. Nå er det altså en småskummel føflekk som skal fjernes. Godt å bli kvitt den, men som jeg sa så gruer jeg meg….

Inngrepet skal gjøres borte på Legesenteret av fastlegen min. Det er han som har foretatt fjerning av alle de andre føflekkene og myggstikkene mine. Veldig greit at jeg kan få gjort det borte hos han, og slippe å dra andre steder for det. 

Ute er himmelen dekket av et tynt lag med skyer, som sola kikker igjennom fra tid til annen. Det blåser en del, noe som gjør at det ikke virker så varmt som det var i går på denne tiden. For meg som ikke er sånn overbegeistret for sterk varme er det helt perfekt :o))

På tide å komme i gang, for jeg hadde tenkt å få vasket håret innen jeg gikk. Oppdatering om legebesøket og inngrepet kommer når jeg er tilbake igjen :o))

#lege #doktor #inngrep #føflekk #myggstikk #operasjon #legekontor #fastlege #sommerfulgerimagen #gruermeg #blogg

12 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Føflekken er fjernet og ligger nÃ¥ pÃ¥ sprit… Det tok bare 5 minutter Ã¥ fjerne den siden det bare var en overflatefølekk uten røtter :o))

    2. maiken: Legen mente at det ikke var noen grunn til å grue seg på svaret, siden dette ikke var en føflekk med røtter. Den satt bare på overflaten, men helt sikker kan jeg jo ikke være. Tar 14 dager før han får tilbakemelding :o))

    3. Godt ̴ f̴ fjernet den, og bra at legen ikke trodde det var noe galt med den, Рhan har sikkert mye erfaring med s̴nt.

    4. Hanne Beate: Han har fjernet mange hos meg før, og sikkert mange andre pasienter også :o)) Det hender jo at legene tar feil, men jeg velger nå å ikke bekymre meg på forskudd denne gangen!

    5. missmommy.blogg.no: Jeg gikk å gruet meg for inngrepet, men det var ikke vondt i det hele tatt. Bedøvelsen var bare et lite stikk, og fjerningen var gjort veldig raskt. Bestill time du, og får det gjort så slipper du å bekymre deg for den :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg