Luft må til

Nå har det gått 4 dager siden jeg var hos legen og fikk fjernet føflekken min. De to første dagene gikk jeg med kompress, og etter det har jeg gått med plaster for det har vært litt sårt. I tillegg ville jeg ikke at det skulle komme noe rusk og rask inn i såret. Nå syntes jeg det var på tide å få luftet den bare flekken litt, sånn at det skulle kunne bli skorpe og gro.

Som du kan se av bilde er det jo ikke akkurat store flekken det er snakk om. I sta kjente jeg at det begynte å klø litt og det er et godt tegn på at det begynner å skje noe.

#føflekk #inngrep #leging #gro #klør #blogg #helse #velvære

8 kommentarer
    1. Bra du har fått fjerna den :)) Jeg klødde på et føflekkarr jeg fjerna en gang et helt år jeg..men så ble det bra .. Fredagsklem fra meg :))

    2. annebe: Det er deilig å være kvitt den. Nå som plasteret er fjernet så vil det nok gro ganske fort tenker jeg :o)) Ha en fortsatt fin fredagskveld!

    3. Den Rutete Skjorta: Jeg mÃ¥ være flink Ã¥ ikke klø, men det blir ikke lett… Kanskje jeg fÃ¥r gjøre som da jeg hadde vannkopper som barn. Pappa ga meg en fluesmekker til Ã¥ daske lett i stedet for Ã¥ klø meg til blods, og slippe Ã¥ fÃ¥ arr!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg