Hei hvor det gÃ¥r…

Sitter her med formiddagskaffen og har en litt sånn sløv start på dagen… Noen ganger er det så deilig å bare ta livet helt med ro, og i dag er en sånn dag for meg. Våknet med en følelse av å være kvalm, og jeg fant raskt ut at årsaken var nakken og skuldrene mine. Dette er ikke noe uvanlig for meg, og problemet løses raskt med å komme seg opp av senga. Gjøre noen øvelser og bevege seg litt, og det hjalp litt denne gangen også :o))

Jeg har fortsatt ferie, men kan nesten ikke fatte hvor fort disse 3 første ukene har gått. Nå er det bare en uke igjen, og flere ferieopplevelser er linet opp. Forhåpentlig får vi plass til alle sammen innen ferien er over. Jeg har kanskje ikke vært like mye på farten denne sommeren, som jeg var i fjor, men jeg har kost meg og slappet av så jeg klager ikke :o))

Neste uke har vi planer om å ta en dag i Drammen, langs elva og inne i byen. Bestis Anne sier at det er så mange flotte svaner nede ved elven, og det har jeg i grunnen sett når jeg har kjørt forbi. Det er mange år siden jeg var i byen, og det skal bli gøy å gå på oppdagelsestur der :o)) Jeg vet jo at det er et par bloggvenninner som bor i området, og håper dere kan gi noen innspill til hvor vi bør besøke :o))

Jeg er ikke så mye på bloggen om dagen ettersom jeg er på farten en del. Syntes jeg må passe på å være ute litt og gjøre forskjellige ting når jeg først har fri. Det er bare en uke igjen til det er på tide å stå opp tidlig å gå på jobb. Da blir det ikke noe særlig farting i ukedagene, og kanskje ikke så mye i helgene heller. Da pleier jeg vanligvis å lade batteriene til en ny arbeidsuke.

                            

#sommer #sommer2016 #august #augsut2016 #ferie #ferie2016 #helg #lørdag #sommerenerkort #sløve #slappeav #kaffe #formiddagskaffe

18 kommentarer
    1. Søtmonsen ): I dag blir det venninnekveld med strikketøy, god mat og masse skravling :o)) Det er godt å ikke var aktiv på sosiale medier hele tiden. Nå skal jeg definitivt nyte helgen og den siste ferieuken :o))

    2. Lurt Ã¥ ha fokus pÃ¥ det Ã¥ slappe av og nyte ferien :)) Drammen er fin ja, vi er jo ofte der..jeg ville bare gÃ¥tt ved elva opp mot Ypsilon og omrÃ¥det rundt ved biblioteket der ..der er det mye trivelig Ã¥ se pÃ¥ ..kafèer er det der ogsÃ¥ :)) Ellers er Skutebrygga et fint sted Ã¥ sitte Ã¥ spise om det er finvær..ligger rett pÃ¥ andre siden av elva for togstasjonen.. Finnes jo museum og slikt ogsÃ¥ da… God helg videre <3

    3. Jobbstart kl 6 idag tidlig, dro rett til burdagsfeiring til min søster etter jobb. Traff alle 4 jeg er onkel til og det var koslig. Nylig kommet hjem. Drammen er en fin by, gå en tur langs elva opp til Ypsilon og ned på den andre siden. Masse spennede spisesteder, en tur opp til Spiralen kanskje med god utsikt, en kafe der oppe men der oppe er det svindyrt.

    4. Ja disse ferieukene gÃ¥r jammen alltid fort! Men du har da fÃ¥tt utnyttet dagene maksimalt syns jeg.. Kos deg i Drammen..DET skulle jeg ogsÃ¥ har gjort en dag…bor en times kjøring unna..men har aldri gÃ¥tt langs elven.. ja har ikke vært i selve byen pÃ¥ det jeg kan huske.. 🙂

    5. Uff, ja sånne ferieuker går altfor fort, men jeg synes du har vært flink til å prioritere tiden. Før hadde jeg familie i Drammen, men etter at de ble borte har jeg ikke vært der, og det begynner å bli lenge siden. Jeg har ikke så mye å bidra med, men jeg vet at Annebe er kjent der. Hun hadde jo med seg Frodith på tur der i sommer.

    6. frodith: Jeg nyter feriedagene til det fulle. I dag har jeg sittet ute på balkongen lest omtrent hele dagen. Har ikke fått sjekket inn i det siste, men jeg håper du har hatt en fin tur til Stavern ??

    7. annebe: Takk for tipsene… Vi kommer definitivt til Ã¥ gÃ¥ langs elva, og sÃ¥ blir det nok en runde i byen ogsÃ¥. Jeg nyter ferien til det fulle om dagen, og i dag har jeg omtrent bare sittet ute pÃ¥ balkongen Ã¥ lest ??

    8. fruensvilje: Bare så synd at ferien går så fort, men det får man ikke gjort så mye med. Bestis Anne var ved Blaafargeverket for et par uker siden, så vi drar nok ikke dit igjen nå med det første. Det blir nok en tur langs elva tenker jeg ??

    9. Hanne Beate: Jeg fikk noen tips fra Annebe og noen andre, som jeg har notert meg. Vi har kanskje ikke fartet like mye som i fjor men det har vært en fin ferie allikevel ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg