📚 Outlander bok 1 ☀

I dag har sola stått høyt på himmelen og det har vært virkelig deilig. Jeg flyttet ganske tidlig ut på balkongen, og tok med meg kaffe, vann og den første Outlander boka.

 

Jeg kjøpte jo en boks med de fire første bøkene, som kom i forrige uke. Det har ikke blitt til at jeg har kommet i gang med lesingen, før nå. Jeg slet litt med å komme i gang i dag, for boka er på engelsk å det er en stund siden jeg leste på engelsk. Etterhvert gikk det bedre og jeg kom meg igjennom de 5 første avsnittene.

 

Boka er på nesten 900 sider, og kan til tider være litt vrien å lese siden den også er på skotsk. Jeg skjønner det meste, og er det et ord jeg ikke helt vet hva er så forstår jeg sammenhengen 😄

#outlander #lese #bøker #spennende #vanedannende

15 kommentarer
    1. Da er du god om du klarer å lese bøker på engelsk ja..hihi..DET klarer ikke jeg..men sliter jo litt med å konsentrere meg..så da hadde jeg falt ut med en gang..men har hørt det er veldig lurt for å holde engelsken ved like.. 🙂 Kos deg med bøker og det ser ut som en nydelig dag i dag også!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er og har alltid vært glad i å lese, og leser like gjerne engelsk som norsk. Det er ikke alltid hode mitt er på plass til å lese, men da må jeg bare vente ??

    3. Jeg har første boka på norsk, og jeg vet ikke hvorfor jeg ikke føler meg fristet til å lese den, for flere av mine venninner liker de svært godt. Jeg er så rar av og til, hehe

    4. Ei solid mursteinsbok det der med 900 sider pÃ¥ engelsk – du har jobben. Holder meg til bøker pÃ¥ norsk men ikke sÃ¥ veldig ofte jeg leser ei bok.

    5. Søtmonsen ): Jeg har ikke hatt en overnatting borte fra kattene på de 7 årene jeg har hatt dem, men nå kjenner jeg at det er på tide med en utenlandsferie. Selv om det bare blir en langhelg ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg