💧 Bobler i glasset 💧

Så gjorde jeg det….. Kjøpte en Bubble Maker hos Rusta sånn at jeg kunne få noen bobler i glasset mitt 😊 Når jeg var på Storo senteret i forrige uke så Terje på noen, og jeg kastet nok et sideblikk på eller to på dem jeg også uten at jeg tenkte på å kjøpe noen. Noen dager senere var jeg på Rusta, og så at de hadde maskin der også til en rimeligere penge. Patronene kostet 100,- mindre, men om man får mindre ut av dem er jeg litt usikker på…

Jeg har blitt veldig glad i rosa, og har en tendens til å kjøpe produkter med den fargen… Jeg plukket med meg en rosa maskin først, men byttet den til slutt med en mørk lilla.

Da jeg skulle montere patronen syntes jeg at det var litt skummelt, siden det var gass i den. Jeg leste bruksanvisningen nøye, og gjorde akkurat sånn som det sto at jeg skulle gjøre. Det gikk helt fint, og vips så hadde jeg bobler i glasset… De hadde ingen smaker hos Rusta, men jeg skal prøve med vanlig saft så får vi se hvordan det fungerer 😊

#bobler #bobleriglasset #bubblemaker #bobblemaskin #patron #gass #rusta #shoppe #blogg

16 kommentarer
    1. jeg har smakt slike bobler,og da ble det brukt helt vanlig saft,det smakte brus rett og slett ) barna i huset får kun vann og med bobler i ,tror dei att det er brus og godtar vannet ) fint med mørk lilla

    2. Det får frem minner om brusmarskinene som var på markedet i min barndom..hihih.. Håper du blir fornøyd! 🙂

    3. fruensvilje: Jeg har akkurat prøvd et glass med saft og bobler, og det var veldig godt. Allikevel så er det best uten smak ?? Jeg syntes også at lilla var fint!

    4. Benedikte Porsanger: Jeg har nettopp prøvd et glass med saft med litchi og hvit te, tilsatt bobler. Veldig godt, skal prøven ut litt forskjellig og skrive et innlegg om det ??

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg husker brusmaskinen, som min tante og onkel hadde, og som jeg ønsket at vi skulle kjøpe. Det skjedde dessverre ikke. Jeg er så langt veldig fornøyd med maskinen, og har nettopp prøvd den med saft. Da fikk jeg en følelse av å drikke brus.

    6. Jeg kjøpte meg en Bubblemaker pÃ¥ Rusta igÃ¥r, og sÃ¥ kom jeg pÃ¥ dette innlegget ditt fra i sommer. Jeg glemte Ã¥ kjøpe med meg gassflaske, – vet du om de som finnes pÃ¥ Europris kan brukes pÃ¥ denne? Jeg kan jo alltids ta meg en tur til Rusta igjen, men Europris er nærmere.😊

    7. Hanne Beate: Gratulerer med ny bubblemaskin ?? Jeg har ikke sett de dem har på Europris, men hvis de er høy og slank går det sikkert greit. Jeg kjøpte min på Elkjøp, og da sto den sammen med Sodastream maskinen, et annet merke men samme høyde og form.

    8. Tusen takk for svar!😊 De som er pÃ¥ Europris er av merket Sodastream, sÃ¥ da er det nok den samme patronen som du har. Den koster kr 199, og sÃ¥ kan man bytte inn flasken og fÃ¥ en ny til kr 99.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg