Det var hardt, jesp!

Om jeg syntes det var vanskelig å stå opp i går, så var det ikke noe enklere i dag kan jeg informere om. I går trengte jeg ikke gjøre noe annet enn å hoppe i dusjen, og rett inn i joggebuksa. Det kunne jeg jo ikke i dag siden jeg skulle på jobb, for første gang på 4 uker. Med ny telefon og ny ringelyd på alarmen var jeg ganske bekymret for at jeg ikke skulle høre den, men det gikk greit.

Heldigvis så hadde jeg gjort klart det meste i går kveld innen jeg gikk å la meg, sånn at jeg slapp å stresse rund som en galning. Allikevel ble det nok litt armer å ben, før jeg kom meg ut av døra.

Tenkte først at jeg skulle kjøre til jobb og begynne pent, men da jeg kom ned til Østensjø Skole så sto det bom stille langs hele Østensjøveien. Jeg forsøkte å stå litt i kø for å se om det løsnet, men da det ikke gjorde det snudde jeg å kjørte opp til t-banestasjonen å tok første og beste bane til byen. Det hadde nettopp gått en bane som tok med seg de fleste på perrongen, og da var det nesten ingen med neste bane. Jeg fikk dermed sitteplass ned til byen, og da ble i grunnen starten på uken ikke så ille allikevel :o))

Den første dagen blir det meste av tiden brukt til å lese seg igjennom alle mailene som har kommet. Selv om de fleste går til en fellesmail, er det alltid noen som havner direkte også. Jeg hadde en pen liste som jeg må gå igjennom, og det kan se ut til at det er der jeg må bruke tiden min i dag.

Ha en strålende dag folkens :o))

#jobbstart #ferieslutt #tbanen #kø #august #august 2016 #sommer #sommer2016 #blogg #tirsdag

10 kommentarer
    1. Det er hardt Ã¥ komme igang igjen. Jeg har en som begynte i 2. kl. nÃ¥ og igÃ¥r gikk det greit, men idag var det verre. HÃ¥per han ikke sovner pÃ¥ skolen, hehe. Bra du fikk snudd og tok T-banen, kjedelig Ã¥ sitte kø og komme for seint pÃ¥ jobb. En strÃ¥lende dag ønskes deg ogsÃ¥!🌞

    2. Hanne Beate: Håper det har gått greit med 2. klassingen :o)) Det nytter nok ikke å kjøre på jobb, men det var heller ikke planen. Heretter blir det t-bane for alle pengene, og jeg har allerede oppdatert reisekortet med 30 dagers :o))

    3. Jeg tabba meg litt ut idag. Jeg trodde jeg skulle starte tidlig i dag, jeg dro til jobben uten frokost av den grunn av at våkna tidlig. Svett, trøtt og med en mage som måtte ha næring kom jeg til jobb 30 min etter at jeg hadde våkna. Ble heldigvis brødmat i kantina så magen var ok. Men ble paff da jeg så på lista at jeg hadde seinvakt i dag. OKI, sa sjefen vi bare bytter litt om idag. Så det var litt av en dag. Har tidligvakt rensten av uka og da blir det frokost hjemme og tidlig puta.

    4. Jeg har ogsÃ¥ hatt en litt trøtt dag. VÃ¥knet kl 04.45 fordi jeg skulle pÃ¥ et av disse møtene jeg liker dÃ¥rlig…sÃ¥ da er det jo bare Ã¥ begynne Ã¥ grue seg, sÃ¥ da sovner jeg ikke etterpÃ¥… Men dagen har gÃ¥tt fint 🙂 Og jeg skal ha nytt møte i morgen 😛 HÃ¥per pÃ¥ LITT bedre søvn i morgen 😀 Ha en fin kveld 🙂

    5. Ja alltid tungt å begynne på igjen..Da føler man plutselig at man aldri har hatt ferie!! hihih. Ha en god avslappende kveld!

    6. Helge: Huff da, det var ingen god start på dagen, men du liker kanskje best å jobbe tidligvakt? Jeg klarer nesten aldri å spise frokost innen jeg går på jobb, og har med en yoghurt som jeg spiser med en gang jeg kommer.

    7. frodith: Jeg sov dårlig i natt, og sitter med øyelokkene nede på haken. Det kommer seg nok ettersom kaffen begynner å gjøre sitt. Ha en fin onsdag :o))

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er akkurat sÃ¥nn det føles nÃ¥, at jeg aldri har hatt ferie… Jeg fikk besøk av nabodamen i gÃ¥r kveld, akkurat da jeg satt Ã¥ glippet med øynene. Ble veldig vÃ¥ken etter et par kaffekopper og en god prat :o)) Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg