For en trøtt uke

Nå ja, det er vel ikke uka som er trøtt men jeg som er det…. Hver eneste kveld tenker jeg at jeg skal ta fram nettbrettet eller PC’n og blogge litt, og lese bloggvennenes innlegg. Noe som ikke skjer!! Hver kveld blir jeg bare så vanvittig trøtt og uopplagt etter middagen, at det er til og med slitsomt å bare sitte rett opp og ned å se på TV.

I går var jeg også hos fysioterapeuten for første gang på noen uker, og det hun drev med da gjorde meg helt slått ut. Hun konsentrerte seg om muskelfestene oppe i hode mitt, og det resulterer at jeg kan føle meg litt svimmel og ør i hode etterpå. Det skjedde også i går, så når jeg var innom Rema etter behandlingen følte jeg nesten som om jeg hadde tatt et glass vin for mye.

Akkurat nå føler jeg meg ganske våken og opplagt, men hvordan det blir når jeg kommer hjem fra jobb og har spist middagen blir spennende å se. Man kan jo alltid håpe at formen holder seg oppe frem til det er på tide å ta kvelden.

Om været utenfor har noen påvirkning, er ikke godt å si. Det er høy luftfuktighet, klamt og varmt, noe som gjør at man føler at alt man har på seg klistrer seg til kroppen. Skal jeg være ærlig så hadde det vært greit at det kom et ordentlig tordenvær, som ofte gjør at trykket letter å luften blir lettere.

Aaaaa, det var godt…..!! Jeg måtte bare sutre og beklage meg litt, og det var godt å få det ut :o))

#trøtt #uopplagt #sliten #arbeidsuke #fysioterapi #rema #varmt #klamt #blogg #august #august2016 #fredag

12 kommentarer
    1. Tror du trenger en lang og god helg så du får sove ut litte granne )) ja en kan fort bli trøtt etter et besøk hos fysioterapauten,men det blir nok bedre skal du se )) slapp godt av i helgen da

    2. Ja været gjør ihvertfall meg trøtt og daff..og særlig sånt tordenluft..Det braket litt her i dag..men lettet ikke mye i trykket..så må nok komme mer..nå skinner solen her sånn plutselig! Fra å ha vært helt tett av tåke..så mye vær ja! hihih..Du må ha fortsatt god bedring..ikke godt når de har rota med muskelfester i nakken, eller opp mot hode..da blir man skikkelig uvell..HA en god helg!

    3. fruensvilje: Jeg tror du har rett, og jeg skal helt klart slappe av i helgen :o)) Hvordan jeg føler meg etter en fysioterapibehandling, kommer helt ann på hvilken type behandling jeg har hatt. Den jeg hadde i går var tøff….

    4. Veronica Rona Thomassen: Jeg er heldigvis ikke så trøtt i kveld som jeg har vært de andre dagene. Litt glipping med øynene har det vært, men det er over nå :o))

    5. frodith: Ai da, det hørtes ikke godt ut. Du må ha en riktig god bedring, så håper jeg to herlige helgedager gjør susen. Selv er jeg nå i allefall litt mer våken i kveld :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er sår i muskelfestene nå i kveld, men det går over etterhvert. Været har veldig blitt bedre her i Oslo, himmelen er blå og et blåser friskt ute. Luften er mye klarer og ikke så tung lenger. Selv er jeg nå i allefall mer våken :o))

    7. Ja, man blir trøtt av sånt vær. Idag har det gått fra tåke, regn og vind til sol og skyfritt. Håper på en flott dag imorgen og at du får hvilt deg ut! Det med butikken minner meg om en gang jeg skulle innom en butikk etter å ha gitt blod. Jeg var så svimmel og ør at jeg mest gikk i svime og var glad jeg kom meg ut derfra på beina, hehe. En god helg ønskes deg!😊

    8. Hanne Beate: Det har vært en avslappende og fin helg, og jeg føler at jeg har klart å å sove ut… Nå spørs det om jeg sover godt i natt, sånn at jeg ikke blir så trøtt i morgen. En kollega av meg pleide å gi blod, og en gang hadde han veldig dårlig tid å stressa ut etter endt tapping. Han gikk rett i bakken, og kom til seg selv når mange sto over han å der han lå på bakken. Så der skal man nok være forsiktig.

      Håper du har hatt en fin helg, og at du får en fin start på den kommende uken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg