Klarte ikke Ã¥ la være…

Til tross for at jeg ikke er ferdig med strikkeprosjektet sjal, så klarte jeg ikke å la være å kjøpe meg nytt garn i går… Var en tur innom Bogerud Tekstil i lunchen, og kom over denne fine fargen i Viking Pleddgarn. Nå har jeg ikke tenkt til å strikke et pledd, men i stedet for et nytt sjal av dette garnet.

Jeg har strikket et pledd i dette garnet tidligere, og det blir ordentlig mykt å godt. Derfor tenkte jeg at det ville være perfekt til å lage et sjal også. Så i går kveld la jeg opp å strikket noen omganger, og så noen omganger til, og enda noen omganger før jeg la det fra meg… Tror det kan bli veldig fint, siden det er et garn med flere farger… Skal legge ut et bilde av arbeidet når jeg har kommet noen omganger til :o))

#strikke #håndarbeidet #hobby #pleddgarn #sjal #morsomt #blogg

12 kommentarer
    1. Det så ordentlig mykt og godt ut, og gøy å strikke med garn som har flere farger i seg. Jeg har lett for å gå lei om jeg holder på for lenge med ett prosjekt, men med to kan man bytte på litt.

    2. Hanne Beate: Sjalet som “nesten” er ferdig, begynner virkelig Ã¥ bli kjedelig nÃ¥… Det er stort og en omgang tar veldig lang tid Ã¥ bli ferdig med. Allikevel strever jeg pÃ¥ for Ã¥ bli ferdig med det. Har igjen Ã¥ strikke opp et nøste før jeg feller av :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg