Pittbulljedda dro til frisørdamen

I dag var det på tide å komme seg en tur til frisørdamen, og gjøre noe med hårtustene igjen…. I fjor begynte jeg med å farge luggen og sidene foran i en annen farge, oransje, men i sommer har jeg droppet det å bare hatt det helt lyst. Nå syntes jeg det var på tide å gjøre en forandring igjen, men jeg hadde ikke lyst il å bruke oransje denne gangen. Ikke det at jeg ikke kledde det, for det syntes jeg nok at jeg gjorde. Det var bare det at jeg ikke hadde så mye i klesskapet mitt som passet med fargen…. :o))

Valget av farge ble rød som ble gjort noe mørkere, og resten av håret fikk også en litt mørkere tone for å matche opp luggen. Jeg er superfornøyd med fargen, hva syntes du??

Jeg måtte jo ta et lite selfie bilde, og syntes det ble et artig et med en Ronja i bakgrunnen som tydeligvis ser noe spennende ute i entréen :o))

#frisørdamen #hår #farge #hårfarge #rødt #rød #selfie #ronja #blogg #september #september2016 #lørdag

12 kommentarer

Siste innlegg