🍝 Lunchdate på Tavernan ☕

Det var en stund siden jeg hadde vært ute å spist lunch, så derfor syntes jeg det var veldig hyggelig når Terje og jeg avtalte å møtes i dag. Det begrenser seg selvfølgelig til hvor vi kan dra, ettersom jeg er på jobb. Nå er Youngstorget rett rundt hjørnet fra jobben min, og det tar meg bare et par minutter bort. Derfor falt valget på Tavernan, hvor vi har vært før og som de har veldig god mat 😋

Terje hadde kommet allerede, og satt på en benk under en bjerk å så på livet da jeg kom fykende rundt hjørnet 😄

Vi kunne velge fra buffeén, men vi valgte å ta en kikk på menyen for å se om vi kunne finne noe spennende der… Valget falt, som flere ganger før, på den deilige kyllingsalaten de tilbyr. Jeg hadde satt meg i sofaen sammen med Terje før vi fikk maten, men jeg satt så lavt at jeg følte meg som et lite barn som ikke rakk opp til bordplaten. Derfor flyttet jeg meg like godt til en av stolene, og det var mye bedre.

Av og til er det bare så koselig å spise lunchen vekk fra arbeidsplassen, så takk til Terje som kom med forslaget 😏

Får vel slenge med en selfie også sånn på slutten av innlegget, selv om jeg kunne ha sett litt mer fornøyd ut, knis!!

#lunch #lunchdate #youngstorget #tavernan #mat #nyetelse #glede #blogg #tirsdag #september #september2016

11 kommentarer

Siste innlegg