😴 God natt 😴

Etter å ha vært inne i min egen feberboble i hel uke, er det på tide å komme seg tilbake til hverdagen igjen… Formen er nok ikke helt hva den burde være, men den er såpass at jeg orker å gå på jobb. Kommer nok garantert til å bli ganske sliten innen morgendagen er over, men det skal nok gå på et vis.

Skulle gjerne ha krabbet opp i senga med Outlander på øret, og hatt en liten kosestund med livet til Claire og Jamie før jeg sovnet… Tror nok ikke at det er så lurt, for jeg hadde mest sannsynlig sovnet  fra alt sammen. Er nok best å høre videre mens jeg er våken tror jeg :o))

Øyelokkene begynner å bli ganske tunge, så nå krabber denne dama under dyna for å få seg noen timer med søvn. GOD NATT.

#godnatt #god #natt #sove #forkjølelse #trøtt #outlander #Claire #jamie #blogg

8 kommentarer
    1. Uff..ja det er ikke ok å gå på jobb når man føler seg sliten og ikke i form..men må jo bare prøve seg som du sier..håper det går bra..HA en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg spratt nok ikke ut av sengen da klokken ringte i dag. Det var tungt å stå opp, og jeg følte meg ikke klar til en arbeidsdag. Nå ble det bedre etter en varm dusj og en kopp kaffe :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg