🎼 Singin in the rain 🎭

I går ettermiddag var bestis Anne og jeg på Folketeateret her i Oslo og så på musikalen Singin’ in the rain. En forstilling vi begge to hadde gledet oss til å se. de fleste av oss som har vært med en stund, har sett filmen med samme navn, har kjenner igjen noen av de mest populære låtene.

Jeg storkoste meg igjennom hele forestillingen, og nynnet med på de melodiene jeg kunne. Litt sånn lavt da, for jeg har jo ikke den beste sangstemmen akkurat.

I hovedrollene hadde vi Stian Blipp, Atle Pettersen og Charlotte Brænna! Alle på scenen var så bra og gjorde opplevelsen til noe minneverdig. Kan jeg anbefale deg å se den, helt klart 😊

#singinintherain #folketeateret #musikal #atlepettersen #stianblipp #charlottebrænna #musikk #opplevelse #søndag #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg