Sectret of the panpipes – Medwyn Goodall

Jeg fikk lyst til å legge ut en smaksprøve av den musikken jeg bruker, når jeg skal senke skuldrene og la tankene sveve bort. For meg er det bare en person som klarer helt å sette tankene mine i hvilemodus, og det er herlige Medwyn Goodall. Han har komponert mengder at behagelig musikk, og jeg har bare blitt mer og mer glad i den.

Søtmonsen, hadde et innlegg om hvordan hun senker skuldrene og hvilken type musikk hun lytter til. Innlegget hadde tittelen Celtic music, og du finner det HER. Det var etter å ha lest det jeg ville dele musikken jeg liker å slappe av til.

🎼 Lytt og nyt 🎶

#musikk #relaxing #panpipes #medwyngoodall #behagelig #lytte #nyte #avslappende #blogg #søtmonsen #blogg

8 kommentarer
    1. Ja det er musikk ĂĄ slappe av til! gjordet det mye før..men nĂĄ har jeg liksom ikke tid til ĂĄ slappe sĂĄ mye av…Eller tar meg ikke tid til det..

    2. SĂĄ herlig musikk og film, – panfløyte og bølger er avslappende ĂĄ høre pĂĄ. Takk for at du delte! Jeg er ikke noe god pĂĄ ĂĄ ta meg tid til sĂĄnt, men det burde man absolutt gjøre! PĂĄ youtube finner man mye bra om man søker etter meditasjonsmusikk e.l.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har i grunnen ikke noe valg…. Noen ganger er hele kroppen i opprør og da er dette det eneste som hjelper…. Jeg klarer nemlig selv ĂĄ stresse meg opp, uten noen hjelp fra andre ??

    4. Hanne Beate: NĂĄr ting blir litt for mye for meg, er det denne musikken sĂĄ fĂĄr meg tilbake til normal gjenge igjen. Demper lyset og setter pĂĄ noe av denne type musikk og lar bare hjernen fĂĄ sveve bort en stund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg