For en strålende dag

Man merker helt tydelig at høsten er godt i gang, ikke så mye ved å se ute i naturen. Der er det fortsatt ganske grønt og fint, men luften og temperaturen har forandret seg en god del. I dag når jeg slo opp mine blå øyne så var det bare + 5C ute, noe jeg også merket inne på soverommet mitt. Det var ganske kjølig å krype ut av senga, men siden man ikke har så veldig god tid fikk jeg fart på meg å stresset rundt. Fikk fort varmen i kroppen da :o))

Birches in autumn
Licensed from: Givaga / yayimages.com

Jeg satte opp balkongdøra for å lufte litt, og for at kattene skulle få komme ut en sving… De vegret seg litt, når de kjente den kjølige luften der ute. Ronja strakte på seg og spratt ut, og tok seg en liten runde for å se alt var som hun hadde forlatt det kvelden før. Vinja der i mot satt bare i døråpningen å snuste på den kjølige luften en liten stund, og så ruslet hun inn igjen.

Det var såpass kjølig at jeg var nødt til å ha på meg en vindjakke over en genser og cardigan for ikke å fryse, men det gjorde jeg jo faktisk allikevel. Jeg valgte den shockrosa vindjakken fra Stormberg, og jeg lyste opp på perrongen sammen med alle andre som sto der i noe mer duse farger :o)) Det er en flott høstdag ute med masse sol og knallblå himmel, så man skal ikke se bort fra at jeg tar meg en runde rundt kvaltalet i lunchen.

Ha en strålende mandag folkens :o))

#høst #morgen #kjølig #mandag #sol #vær #katter #ronja #vinja #oktober #oktober2016 #blogg

8 kommentarer
    1. Høsten har ikke kommet skikkelig igang her på sørlandet ennå! Har akkuratt postet noen bilder av det på bloggen min! Ta en titt davel. Og vera! Jeg følger bloggen din!

    2. Morten: Nei, høsten lar nok vente litt pÃ¥ seg her i Oslo ogsÃ¥… Veldig grønt her enda, men det er nok ikke sÃ¥ lenge før det skjer forandringer :o)) SÃ¥ hyggelig at du følger bloggen min da, skal stikke innom din nÃ¥r jeg kommer hjem i dag :o))

    3. Det er flott nå om dagen. Har hatt fri idag, først besøkte jeg mine foreldre og hjalp dem litt i hagen + at vi ihop tok ned og opp vintertøy og sommertøy ifra lofte. Etter at jeg kom hjem gikk jeg en tur på 9 km i skogen, gikk 8 km i det samme område igår. Nå venter klesvask så er det opp tidlig imorgen til jobbstart kl 06.

    4. Ja man merker det pÃ¥ lufta..er friskere og kaldere… Satt pÃ¥ varmovnen i dag.. og gikk med superundertøy pÃ¥ tur..men det ble varmt i dag..men svette gjør jeg jo uansett..sÃ¥ tenker det er greit med superundertøy nÃ¥ fremover.. Flott bildet!

    5. Helge: Du har virkelig hatt en aktiv dag i dag :o)) Jeg har både sommer og vintertøy i skapene her nede nå, så jeg slipper å gå på loftet når kulden kommer. Jeg fikk unna en stor klesvask i går, så nå slipper jeg å tenke på det for noen dager :o))

      Hadde balkongdøra opp helt til nå for en halvtime siden, men det ble så kaldt inne at jeg var nødt til å sett på vifteovnene for å få opp temperaturen. Nå begynner det å bli bra :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Da jeg kom hjem i dag skinte sola fortsatt, så jeg satte opp balkongdøra mens jeg laget middag og spiste middag. Når jeg skulle gå å sette meg i stua etterpå var det så kaldt der at jeg måtte sette på vifteovnen, brrrr!

      Det er et veldig fint bilde, men da jeg ikke har vært ute med kamera i det siste har hentet det Yay. Så at flere har vært der å hentet bilder som de har brukt på bloggen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg