Du har minner

På Facebook dukker det daglig opp meldinger om at jeg har minner, enten bare med meg selv eller med andre. Dette avhengig av om jeg har tagget noen i innlegget mitt. Det kommer ikke bare et minne, men for flere år tilbake i tid. Noen ganger velger jeg å dele dem igjen, for de jeg syntes andre kan ha glede av dem.

Et av dagens minner var fra en venninnekveld 6. oktober 2013, hvor bestis Anne hadde bakt og tatt med seg sine enormt gode skoleboller. Disse skolebollene er altså så gode, at jeg fikk helt vann i munnen av å se på bildet, mmmmm!

Litt dårlig kvalitet på bildet er det nok, men det er da ikke vanskelig å se hvor gode og innbydende skolebollene er, nam nam!!

#bake #boller #skoleboller #venninnekveld #venninner #smakelig #delikat #innbydende #mat #blogg

10 kommentarer
    1. Åh, de så gode ut, nam! Koselig å dele gode minner om igjen. Nå i det siste er det så mange som har skrevet hjerter på både egne og andres tidslinjer. Først trodde jeg noen hadde gått bort, for jeg bruker sånt som en slags kondolanse/medfølelse. Det gikk så langt at jeg sjekket dødsannonsene i lokalavisa på nett, men så ble det så mange av de og tilslutt fikk jeg en henvendelse også. Det er en markering i fobindelse med forskning på brystkreft.

    2. Hanne Beate: De er også veldig gode, og når jeg delte minnet på FB svarte bestis at hun hadde noen i fryseren. Hun skulle ta opp noen til lørdagen, og det sier jeg ikke nei til :o))

      Jeg har ikke sett disse hjertene du snakker om, men det er jo rosa sløyfe tid nå i oktober så det gir jo mening!

    3. Hehe, ja jeg synes det er ganske morsomt at det er blitt sånn på Facebook 😀 Så ser man hva man la ut for så og så mange år siden på den og den dagen 😀 Ting man kanskje hadde glemt 😀
      Men nå fikk jeg lyst på skolebolle gitt ;o

    4. Nammm..ja de minnene er gode å ha..og gøy når det dukker opp sånne ting syns jeg..påminnelse..

    5. Søtmonsen ): Jeg syntes også at det er litt gøy å se hva jeg la ut på Facebook, spesielt det som var lagt ut for veldig lenge siden. Jeg var nok litt mer forsikring med hva jeg la ut og hvordan jeg ordla meg for noen år siden :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg syntes ogsÃ¥ at det er litt gøy Ã¥ se hva jeg holdt pÃ¥ med, pÃ¥ den samme dagen for noen Ã¥r siden. Noen minner er selvsagt mer gøy Ã¥ lese, enn andre… :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg