📽 Bridget Jones fikk en baby 🎬

Jeg var ganske sliten etter en lang arbeidsuke, så det var velkomment med helg å kunne sove til jeg våknet av meg selv uten en forstyrrende alarm. Jeg våknet ved 10 tiden lørdag morgen, fikk med en gang besøk at begge kattene som hoppet opp i senga. At Vinja kommer er vanlig, men at søsteren Ronja også ville komme å ligge ved siden av mamsen sin er ikke så vanlig. Jeg forhastet meg ikke med å stå opp, og kattene syntes at det var kos å ligge sånn å dorme seg en stund :o))

Når klokka nærmet seg 14:30 gjorde jeg meg klar til å dra opp til bestis Anne… Jeg var litt forsinket i henhold til avtalen, men det var ikke noe stress for at vi ikke skulle rekke kinoforestillingen :o))

Jeg hadde gledet meg veldig til å se Bridget Jones baby, spesielt siden alle de jeg hadde snakket med som hadde sett filmen syntes den var veldig bra…. Forventningene var høye, og jeg ble ikke skuffet. Jeg storkoste meg, og lo hjertelig flere ganger igjennom filmen. Her var det alt fra sex, humor, intriger og kjærlighet… Nå må jeg innrømme at jeg er veldig svak for Colin Firth, og bare derfor var det jo litt ekstra stas å se filmen, knis!

Renée Zellweger har jo fått mye pepper for at hun opererte seg, og at hun var vanskelig å kjenne igjen… Jeg syntes ikke det stemte noe serlig, og hun så egentlig ut som en dame i 40 årene som passet bra med handlingen i filmen.

Vi hadde valgt en forestilling som startet kl 16, og som var ferdig kl 18 sånn cirka. Så dro vi hjem til Anne og laget en deilig middag, som besto av små kyllingbiter, pommes og en kremet god saus. Siden vi begge hadde spist både popcorn og sjokolade under filmen, ble vi veldig mette ganske fort, men godt var det :o))

Når middagen hadde sunket litt utpå kvelden, fant Anne fram de deilige skolebollene… Jeg viste et minne fra FB av disse gode skolebollene i forrige uke, og bare for å ha sagt det så smaker de enda bedre enn de ser ut, nam nam!!

Siden det var lørdag var det jo også Stjernekamp, og det må vi bare se på… Favoritten våres er Knut Anders Sørum, som har en fantastisk stemme og som til vår store glede gikk videre til neste lørdag. Forrige lørdag fikk han meg til å strigråte, når han sang opera. Da ble jeg helt satt ut, og klarte ikke å holde tårene tilbake 😭

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å være sånn veldig lenge, men når damene sitter å strikker, ser på tv og skravler går timene veldig fort. Når jeg låste meg inn her hjemme var vel kl bort i 01:30 sånn cirka. Det ble ikke til at jeg kom meg i seng med en gang, måtte roe meg ned litt før jeg lot John Blund drysse søvnstøvet over meg 😴

#film #kino #bridgetjonesbaby #sfkinolillestrøm #lillestrøm #stjernekamp #middag #skoleboller #stjernekamp #knutanderssørum #blogg

6 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Det ble en veldig koselig lørdag fra start til slutt :o)) Du blir ikke skuffet, og det nok ikke så veldig lenge før den dukker opp på DVD!

    2. Jeg har også hørt at den filmen er bra ja..liker henne jeg også..så burde nok se den.. Koselig med selskap og kos.. høres ut som en herlig helg!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Dette har vært en veldig behagelig og avslappende helg, akkurat som jeg liker dem. Blir så stressende ellers i uka, og da er det godt å kunne ta livet med ro i helgene :o)) Filmen kan varmt anbefales, på kino eller på DVD :o))

    4. Enig! Deilig med en film – blott til lyst. Det er nok av intriger, vold og ufred i verden om en ikke i tillegg skal oppsøke det pÃ¥ kinolerrettet Det er jo litt verbal smÃ¥knuffing i Bridget-filmene ogsÃ¥, men det blir bare moro ut av det! 😀

    5. karidansen: Huff, jeg orker ikke Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ brutale og voldelige filmer…. Det fÃ¥r jeg nok av pÃ¥ dagsrevyen syntes jeg. Bridget-filmene er hysterisk morsomme, og vi var mange som lo høyt og hjertelig igjennom hele filmen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg