Litt nytt i klesskapet

Nå har vi kommet til den tiden av året hvor det blir litt ekstra begivenheter i helger, og da må man ha noe litt penere å ta på seg. Jeg skal være med på noen slike begivenheter, og den nærmeste er nå til helgen. Da skal bestis Anne, Terje, Matthew og jeg på Edderkoppen for å se på Thank you for the Music – Vi ❤ ABBA.

I den anledning stupte jeg inn i klesskapet for å se om jeg kunne finne noe fornuftig å ha på meg, men det var et sørgelig skue der inne. Jeg følte at det var som å kikke tilbake til 80 og 90 tallet, og det var deprimerende. Penbuksen jeg mente jeg kunne bruke, var blitt litt trang i livet og buksebena alt for vie. Skjørtene var definitivt 80 tallet, og det kunne kanskje ha passet siden vi skal på ABBA, men nei….

 

Derfor stakk jeg en tur ut i lunchpausen for å se hva jeg kunne finne hos Zizzi, og rett innenfor døra fant jeg akkurat det jeg var ute etter. Et par lange overdeler, som kan brukes som kjole eller bare en lang topp over et par thights. De ser kanskje ikke så spennende ut der de henger på døra, men jeg har ingen modellkropp så jeg følte ikke for å ta noen antrekksbilder. Hvorfor kjøpte jeg to stykker? Jo for jeg kunne ikke bestemme meg for hvem av dem jeg skulle kjøpe.

Siden jeg ikke er så veldig glad i å pynte meg noe særlig, så er disse toppene midt i blinken. Begge to er i et luftig stoff som er behagelig å ha på seg, og jeg er alt for komfort og velbehag… Til helgen blir det masse sitting, og da er det veldig behagelig å ha på tøy som er behagelig :o))

Terje hadde en fridag i dag, og inviterte til en kaffe på Espresso House, og jeg rakk akkurat å shoppe ferdig hos Zizzi før vi møttes. Jeg følte ikke for vanlig kaffe i dag, og valgte en Karamell Latté. De siste gangene jeg har kjøpt det hos EH, så har de ikke blandet ut karamellen å den har ligget som en stor klump i bunnen av koppen. Jeg liker karamell, men ikke når jeg får en stor klump i munnen sånn helt uforberedt. Jeg informerte dem om det når vi bestilte…

Det var hyggelig å bli invitert på kaffe, og få skravle litt… Hihihi, akkurat som om det er noe problem for meg :o))

#nytt #klær #topp #zizzi #shoppe #vennetreff #kaffe #lunch #lunchavtale #espressohouse #blogg

12 kommentarer
    1. Grattis med nytt tøy. Abba skapte mange fine melodier som vil vare i egivheter. Det er sjelden jeg opplever slikt noe men jeg nyter det når først anledningen byr seg. Håper kvelden blir en fin opplevelse for dere.

    2. god morgen .Det er nødvendig å fornye seg litt innimellom ,kjekt også ) likte godt toppane dine ,veldig fornuftig og greit når det er råd å bruke dem som både kjole og tunika )) kos deg på ABBA ))

    3. Så koselig da! og de to toppene var flotte!! ja jeg skal faktisk på DDE konsert til helgen..fikk i gave..så da skal mor ut på byen…hjelpes..gruer meg..må finne noe å ha på meg jeg også.. Ha en god dag!

    4. fruensvilje: God formiddag :o)) Toppene er så behagelig å ha på seg, og siden de er rette i formen skjuler de det på kroppen som kanskje ikke er det jeg vil fremheve ;o)) Det blir helt sikkert en fantastisk kveld med ABBA både før, under og etter forestillingen :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Vet du, dette er første gang jeg bare har gått inn i en butikk, kastet et blikk til venstre å funnet det jeg var ute etter med en gang. Ofte må jeg løpe stresset rundt i flere dager før jeg finner noe som jeg liker og som ser ganske bra ut på min runde kropp, hihihi!!

      DDE konsert, da blir det liv :o)) Kos deg masse på den, og ha en fortsatt flott dag videre.

    6. Jeg er også helt for komfort 🙂 Sjelden jeg orker trange plagg. Er det ettersittende er det likevel mye stoffer, blir HELT gal av kløete og harde plagg :-/ Fine topper da 🙂

    7. annebe: Vi er alle fire veldig glad i ABBA, og vi gleder oss enormt til konserten. Vel hele kvelden skal jeg være helt ærlig. Jeg blir bare mer og mer glad i toppene, og i dag fikk jeg tak i en matchende jakke til den ene toppen :o))

    8. frodith: Tusen takk :o)) Det var en gang, for en lenge siden så var det mer viktig at man tok seg bra ut. Om det var behagelig var slettes ikke så viktig. Nå gjelder helt klart begge deler, for tanken på å sitte en hel kveld i trange klær er helt utenkelig :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg