Enda litt mer nytt

I går viste jeg toppene jeg hadde kjøpt, og utover kvelden ble jeg også enig med meg selv hvem av dem jeg skal bruke når jeg skal på ABBA konserten. Det ble den tynneste med rutet mønster. Da jeg kjøpte den tenkte jeg at jeg skulle bruke den brune cardiganen jeg hadde fra før, men når jeg prøvde den til var ikke det fint. Fargen var OK, men siden den går bare til hoften, ble alt seende helt feil ut.

Derfor stakk jeg på nytt opp på Zizzi i lunchen for å se litt på en jakke jeg hadde sett der. Når jeg prøvde den var både lengden, passform og fargen midt i blinken. Jeg var ikke helt sikker på om jeg hadde valgt rett størrelse, for jeg syntes den jeg kjøpte var litt snau. Problemet var bare at de ikke hadde en størrelse større. Jeg tenkte på det hele dagen, og endte til slutt opp med å dra innom avdelingen på Tveita når jeg dro hjem. Der hadde de den størrelsen jeg ville ha. Så nå sitter jeg med to helt like jakker… Skal ta med den første og bytte den i noe annet, eller få tilbake pengene i morgen.

På bildene nedenfor kan du se hvordan jeg har tenkt de skal være, med topp og jakke!

#zizzi #shopping #topp #jakke #tveita #blogg

10 kommentarer

Siste innlegg