Man blir helt besatt…

Det er ingen hemlighet at jeg er over normalen begeistret for tv-serien Outlander, og bøkene de er bygget på. Jeg er også medlem av en Facebook gruppe, hvor alle er like besatt som meg og kanskje til og med enda mere.

De siste dagene har jeg kjørt bil til jobb siden jeg har vært så veldig stiv i leddene mine, pga det kjølige været, og da har jeg kunnet høre Outlander på lydbok via Storytel. Når det er på tide å dra til jobb og fra, begynner tankene mine å kverne rundt lydboka og jeg gleder meg som en unge til å komme i bilen for å høre videre i historien. 

Her om dagen var det så spennende at da jeg parkerte bilen i garasjen, så ble jeg sittende i 10 minutter for at jeg skulle slippe å måtte vente med å få med meg resten. Hihihi, en nabo så at garasjedøra sto åpen å kom å banket på bildøren, og spurte om alt var OK. Han gliste når jeg fortalte hvorfor jeg satt der i stummende mørke å hørte på lydbok.

Om ikke så lenge skal jeg pakke sammen sakene mine, og gå med raske skritt ned i bilen sånn at jeg kan få med meg litt mer. Noen ganger så er det sånn at jeg nesten ønsker at det skal være litt kø, sånn at jeg får hørt mest mulig. Sjelden det er det egentlig…  I dag er jeg sånn frossen i kroppen, så jeg tror jeg skal krølle meg sammen i godstolen med Outlander i ørene :o))

#outlander #tvserie #bok #lese #lytte #lydbok #storytel #besatt #blogg

4 kommentarer
    1. Hehe 😀 Bra han sjekket til deg da ^^ Trodde kanskje det var noe skummelt som hadde skjedd ;o Er litt sånn i bilen jeg også om jeg hører en bra sang, så må jeg bare høre den ferdig selv om jeg er fremme 😛

    2. Den har jeg faktisk ikke sett. eller lest…Kos deg med lydbok..sønnen kom hjem Ã¥ sa han hadde begynt Ã¥ høre pÃ¥ lydbok i bilen pÃ¥ jobben han ogsÃ¥..Ã¥ sa det var sååå kjekt..:-)

    3. Søtmonsen ): Knis, ja det er trygt at noen passer på, for man vet jo aldri. Da jeg hadde plass til bilen i et større garasjeannlegg, traff jeg på en gammel mann som satt å sov. Jeg trodde han var død, for det tok en evighet før han kom til seg selv. Det var ekkelt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg