Tilbake til 2013

Ettersom jeg er på jobb hele dagen og ikke er hjemme før skumringen kommer, blir det dårlig med turer og fotografering. Innen jeg får kommet meg ut med kamera er det vel nesten ikke blader igjen på trærne. Derfor gjorde jeg et lite dykk inn i fotoarkivet på nåværende PC, for å se om jeg kunne finne noen høstbilder der. Det ble i arkivmappene for 2013 jeg fant noen jeg ville dele :o))

Dette bildet er tatt fra terrassen til faren min, som bor rett i utkanten av Rjukan. Når man kjører opp mot Gaustablikk og Gaustatoppen kjører man forbi fossen. Når den er full av vann er det virkelig majestetisk :o))

Dette bildet tok jeg fra garasjeannlegget i Christian Kroghs gate, og jeg tror at bygningene tilhører Røde Kors…., men jeg er ikke helt sikker!!

#høst #høstbilder #foto #natur #naturfoto #oktober #oktober2016 #høst2016 #blogg

3 kommentarer
    1. Flotte høstbilder! og ja, det blir fort mørkt nå..så da er det godt å ha et arkiv å dukke ned i.. hihi. Ha en god fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg