💤 Senga rooper 💤

Ja den gjør faktisk det, og jeg kjenner at jeg ikke er vond å be heller… Jeg er ganske ute av trening når det gjelder uteliv til sene nattetimer, og da blir man ganske trøtt og sigen i kroppen dagen etter. Du tenker sikkert at det er for at det ble for mye alkohol, men nei da det har ingenting med saken å gjøre. Jeg hadde blitt like sliten om det bare hadde vært servert mineralvann… Så det så :o))

Nå skal jeg for en gang skyld lytte til kroppen å komme meg i seng, og er jeg heldig er jeg fortsatt trøtt når jeg kommer under dyna. Da sovner jeg forhåpentlig også med det samme. Håper alle dere også får en god natt 💤💤💤💤
 Sleepy
Licensed from: discovery / yayimages.com

#trøtt #sliten #sove #natta #blogg

4 kommentarer
    1. fruensvilje: God morgen til deg også. Jeg har hatt en fin natt, og sovet hele natten uten å våkne en eneste gang. Helt fantastisk :o)) Håper du får en fin dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg