Ut å kjøpe bobler

De siste to dagene har jeg merket at det har blitt mindre og mindre futt i gasspatronen inne i buble-maskinen min. I ettermiddag skulle jeg fylle på en ny flaske, men da var det slutt. Jeg bestemte meg for å kjøre opp til Elkjøp på Lørenskog for å kjøpe en ny en, for jeg kunne jo ikke vente til i morgen vettu…

Det var lite trafikk på veien, og jeg var faktisk ikke borte mer enn i 40 minutter… Den patronen jeg har hatt kjøpte jeg hos Rusta, og da jeg sto å så på den de hadde hos Elkjøp ble jeg litt usikker på om det var rett. Jeg spurte og fikk bekreftet at det var rett, og det gikk fint å bruke patronen i min maskin også. Det er første gangen jeg skiftet patron, men denne gangen var jeg ikke nervøs for å skifte i det hele tatt. Nå viste jeg hva jeg hvordan det skulle gjøres, og det gikk fort å få den på maskinen igjen.

Jeg passet på å kjøpe med et par smaker også, og disse hadde jeg ikke fra før, Ginger ale og en eple. Har bare smakt på Ginger ale’n men syntes ikke at den minnet mye om det jeg forbinder med Ginger ale. Ikke det at det er noe i veien med smaken, den er helt ok bare litt annerledes.

#gasspatron #gass #patron #sodastream #smaker #drikk #elkjøp #kveldsshopping #gingerale #eplesmak #blogg

6 kommentarer
    1. godt med bobler når en er vant til det,så det måtte kjøpes skjønner eg hi hi ,godt flere typer patroner passer samme maskin da) og så håper eg du fikk en god nattesøvn,det fikk jeg i natt ) ha en fin dag

    2. Ja det må vel skiftes innimellom det også..så gøy med litt smaker..alltid spennende med nye smaker..

    3. fruensvilje: Når jeg kjøpte boblemaskin, ikke Sodastream, så kjøpte jeg den hos Rusta til 199,- Det er langt mindre enn originalen, og den fungere like fint. Da er det veldig fint at både flaskene og patronen fra orignalmaskinen passer til min :o)) Det ble nok ikke noen 7 timer på meg nei, men det var nok litt selvforskyld. Jeg fikk litt i overkant av 4 timer, men det er greit :o)) Ha en fortsatt fin dag.

    4. Søtmonsen ): Jeg var også avhengig av Pepsi Max, men nå kjøper jeg en sukkerfri cola smak, og den syntes jeg er god i smaken. Ellers så finnes mange andre spennende og gode smaker. Mest drikker jeg nok bare vann med bobler. Har nok spart noen kroner på dette :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: En patron holder til ganske mange flasker, og jeg er rimelig sikker pÃ¥ at jeg sparer penger ved Ã¥ bruke den i stedet for Ã¥ kjøpe all brusen i butikken. Det finnes mange spennende smaker man kan fylle pÃ¥ med…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg