Lek med farger

Når jeg legger ut bilder på bloggen, så pleier jeg vanligvis ikke å manipulere dem… Ofte er originalen den beste, og da er det synd å surre for mye med dem. Når det er sagt så hender det jo at jeg leker meg litt med farger for spice opp et bilde. Dette bildet tok jeg i går, og når jeg så litt nærmere på det syntes jeg det så litt kjedelig ut… Dermed bestemte jeg meg for å prøve noen forskjellige filtre, og her er resultatet. Selv syntes jeg det ble fint, men kanskje ikke for alle!!!

#fargespill #farger #fargefilter #natur #planter #blogg #høst #høst2016

4 kommentarer
    1. Artig med slike bilder ogsÃ¥…syns det ble fint 🙂 Som oftest er det finest Ã¥ ha bildene ganske naturlige..mens andre bilder passer det Ã¥ “trøkke”til med litt farger pÃ¥ :)))

    2. annebe: Av og til må man leke seg litt :o)) Jeg liker jo helst å legge ut bilder som ikke har gjort noe med, men siden dette ble så kjedelig følte jeg det trengte litt ekstra :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg