😍 The making of Outlander 😍

Som en hengiven og stor fan av Outlander, bare måtte jeg ha boka “The making of Outlander”. Den er full av behind the scenes, interjuer og bilder mm fra sesong 1 og 2 av tv-serien. Det var bestis Anne som oppdaget at man kunne kjøpe den hos adlibris.no. Hun nevnte det for meg på lørdagen, og jeg bestemte meg for at jeg skulle bestille den i går. Da glemte jeg bort hele greia, men nå i kveld ble endelig bestilt. 

Hvis ikke noe helt spesielt skjer, så skal jeg ha den i postkassen/postkontoret om ca 3 – 5 dager, og jeg gleder meg sykt til å få den 😍

#adlibris #themakingofaoutlander #outlander #bok #tvserie #blogg

9 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Tenker det er mye spennende stoff i boka :o)) Bestis Anne og jeg diskuterte faktisk nå i kveld på telefon hvorvidt sesong 2 var kommet på DVD, og nå ga du meg svaret. Har du forresten fått noe tid på når den skal komme?

    2. Danian. Gutteblogger: Forfatteren Diana Gabaldon har skrevet 7 bøker, og holder på med no 8. For noen år siden begynte de å filme bøkene… Sesong 1 finnes på DVD, men har man Viaplay finnes både sesong 1 og 2 der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg