Det er lov å være litt trøtt

Det er vel ganske kjent at jeg ikke er noen morgenfugl akkurat, selv om jeg gjerne skulle være det. Hver eneste kveld når jeg går å legger meg, håper jeg at jeg skal være i stand til å stå opp tidlig. Når alarmen uler grytidlig så henger hverken hode eller kropp med….

I dag hadde Forden time hos RøhneSelmer til å få lagt om til vinterdekk, men man får ikke noe fast time. Bare møte opp i tidsrommet 07:00 – 09:00 for å være sikker på at de har mulighet til å bli ferdig med bilen samme dag. Jeg hadde store forhåpninger til å være der nede kl 07:00 jeg, men den ble nok i overkant av en halvtime mer før jeg gikk inn døra.

Nå nettopp fikk jeg melding om at bilen var klar og kunne hentes, men jeg venter nå med det til jeg skal hjem fra jobb i dag. Kunne selvsagt ha brukt lunchen på å hente den, for det tar ikke mange minuttene med t-banen, men kjenner at det fort blir bare stress og mas.


(Dette er ikke Forden min, men en som var ganske lik som jeg fant på nettet)

Jeg kjenner at øyelokkene er litt siiiigne allerede, og jeg har jespet noen ganger…. Men det er vel lov å være litt trøtt når man har stått opp mye tidligere enn man vanligvis gjør, er det ikke?

#trøtt #sove #morgenstund #tidlig #røhneselmer #dekkskifte #vinterdekk #ford #blogg

14 kommentarer
    1. annebe: Ja, det blir nok å lene seg tilbake og hvile øyelokkene litt etter middagen tror jeg. Ja, jeg syntes også at det var greit å være litt i forkant, for vinteren kan komme når som helst.

    2. Trøtt skal man bli innimellom mend et er en fordel at man er våken om dagen. Har hatt fri i dag og vært på besøk hos mine foreldre. Hjelper dem med litt småting men jeg er der, i dag var det et teppe og etpar jakker som skulle opp på lofte. Elelrs har jeg vaska tøy i dag og vaska gangen.

    3. Helge: Det har heldigvis gÃ¥tt greit i dag, selv om det ble mye jesping… Tok meg en liten hvil etter middagen, og det gjorde veldig godt :o)) Det er godt Ã¥ kunne hjelpe foreldrene litt nÃ¥r de trenger det. Det var sÃ¥nne ting jeg ogsÃ¥ hjelp mine med!

    4. frodith: Nei, man kan ikke droppe jobben bare for at man er trøtt… Selv tok jeg meg en aldri sÃ¥ liten strekk etter middagen, og det gjorde godt :o)) NÃ¥ er bilen skodd for vinteren, sÃ¥ nÃ¥ kan bare snøen komme… Ikke det at jeg ønsker den velkommen altsÃ¥!!

    5. Jeg er ofte trøtt..men ikke alltid like lett å sove når man først skal..Men så klart er det ikke rart du er trøtt etter en arbeidsdag..og nå er jo været så trøttanes også.. HA en god natts søvn!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Der har du problemet… Jeg sitter i stua og halvsover meg igjennom kvelden, og nÃ¥r jeg kryper under pleddet er jeg plutselig lys vÃ¥ken. Da kan det gÃ¥ flere timer før jeg sovner… ForhÃ¥pentlig er jeg borte før hode treffer puta om litt. Ha riktig god natt søvn du ogsÃ¥ :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg