🎁 Et lite gavedryss 🎁

Vanligvis er ikke jeg en person som pleier å få gaver sånn på en vanlig ukedag, men i går dryppet det jammen inn…

Først når jeg var hos RøhneSelmer for å hente bilen min. Da fikk jeg en mobillader, for at jeg hadde valgt å bestille timen over nettet. Fancy siden det står Ford Mustang på den, og det er en bil som jeg har hatt som favoritt i mange år…. Jeg har ikke testet ut laderen enda, så jeg vet ikke hvor kraftig den er. Tviler vel på om det er mer enn en nødlader, som sørger for at man har nok strøm til man får koblet seg opp i veggen. Vi får se.

Før jeg dro hjem var jeg en snartur innom Bryn senter og Clas Ohlsson, og når jeg kom til kassen fikk jeg en lommelykt. Kanskje ikke store gaven, men den lyste veldig bra og jeg har ment å kjøpe en ny en siden den/de jeg hadde var så dårlige.

   

#gavedryss #gaver #røhneselmer #clasohlsson #mobillader #lommelykt

14 kommentarer

Siste innlegg