🔊 Bra lyd er viktig 🔉

Som jeg har fortalt før så har jeg blitt STOR fan av tv-serien og bøkene Outlander, men i stedet for å lese de selv hører jeg bøkene på lydbok. Jeg har valgt å høre dem på originalspråket, og virkelig koser meg. Mye av lyttingen har foregått i bilen på veg til og fra jobb, men jeg har også hørt litt hjemme. Da har det blitt med ørepropper, noe som ikke er så behagelig. På fredag ble jeg ferdig med bok 1, og i dag begynte jeg på bok no 2.

I går var jeg innom Clas Ohlsson å investerte i en ny høytaler fra Exibel til 499,-. De skrøt veldig av hvor bra den var, og i dag testet jeg den ut etter å ha ladet den opp over natten. De hadde helt rett for lyden er utrolig bra. Nå strømmer stemmen til Davina Porter ut på engelsk og skotsk. Hun er virkelig dyktig og når hun leser er hun både barn, voksne, engelsk og ærkeskotsk. Det er en fryd å høre på henne.

Ikke bare har høytaleren bra lyd, men den har også en fin utforming med en smart bærerem i skinn :o))

#lyd #høytaler #exibel #outlander #lydbok #bok #tvserie #blogg

10 kommentarer
    1. Så smart! ja er ikke godt å ha på øretelefoner over lang tid..så da er det godt ha en slik..Så flott ut!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja denne er jeg virkelig fornøyd med.. Jeg har lett for å få byller i ørene, når jeg bruker ørepropper for mye. Både smertefult og vanskelig å bli kvitt.

    3. Lyd er viktig. Og det er viktig når radioen blir til DAB så er gode høytalere et must. Det er bedre og legge noen kroner i det første gangen enn og bare investere i billige saker som kanskje ryker etter kort tid. Man må tenke i de baner når man først skaffer seg noe nytt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg