🎄 “Jula har flyttet inn” 🎅

Ja nå nærmer jula seg med stormskritt, men jeg har da fått pyntet heimen opp med nisser og annen julepynt. Det eneste som står igjen er juletreet, men det er litt tidlig å gjøre det enda syntes jeg. Ellers så har jeg igjen å steke medisterkaker, men det har jeg tenkt å gjøre på søndagsmorgenen.

Nedenfor følger bilder av noe av julepynten min….., kunne ikke ta bilde av alt!!

Denne søte grisen fikk jeg av bestis Anne for noen år siden. Hun har laget den selv, og jeg er så glad i den å den bare må frem når julen kommer.

Denne dekorasjonen har en lysholder på baksiden, og når det tennes ser det ut som det er lys i vinduet. Jeg kjøpte den hos Marks & Spencer i London for noen år siden. 

Dette juletreet kjøpte jeg hos Løten Lys, også for noen år siden. Jeg syntes det er så fint at jeg har ikke hjerte til å tenne på den. Hver 1 advent pakkes den frem sammen med fatet, og like omstendelig blir det pakket ned igjen når julen er over :o))

En nisse og nissekone må man jo også ha, og de passer godt på heimen som nisser skal gjøre :o))

I går hadde vi et ordentlig grisevær her i Oslo med tåke og regn om hverander. Det bøtta ned fra jeg sto opp på morningen til langt ut på ettermiddagen. Da jeg våknet i dag var regnværet borte, og himmelen blå igjen. Veldig deilig at det har lettet, for jeg har min første time hos Manuellterapeuten i dag, og jeg tenkte at jeg skulle gå bort siden det er vanskelig å få parkert. Da er det veldig greit at man slipper å vasse i vann å bli klissbløt.

Ha en fortsatt fin dag folkens :o))

#jul #juledekorasjoner #lyslykt #nisse #gris #julegris #dokorasjoner #pynt #manuellterapeut #vær #regn #opphold #blogg

10 kommentarer
    1. så koselig julepynt du har ) noe blir kjære minner som går igjen år etter år ) og noen lys er ikke ment for å brenne ned hi hi .
      Veldig ok å kunne spasere uten å bli gjennombløt ja,håper du fikk god utbytte av timen din i dag da

    2. Så koselig med nisser og julepyntet stue! Kos deg med julen, og ja, det var deilig at været snudde i dag..sol og blåhimmel! herlig!

    3. fruensvilje: Jeg har både ny og gammel julepynt, og den gamle er veldig kjær. Den har jeg arvet etter min mor, og har virkelig noen år på baken :o)) Timen hos Manuelterapeuten gikk stort sett med til å fortelle om hvordan jeg hadde det og hvordan kroppen min fungerte eller ikke fungerte. Etter at jeg kom hjem var jeg helt skutt, og sliten 😮

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Knis, her er det rene nissehuset… Ikke et eneste rom hvor det ikke er røde gardiner, nisser og annen julepynt! Jeg elsker julen og fylle opp huset med masse rødt, grønt og gullfarger….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg