Sveisen og fin

Det er rart det der når man ser seg selv i speilet om morningen, og man ser ut som en piasavakvast på håret å ingenting nytter. Man børster og grer og forsøker å style så godt man kan, men resultat er like dårlig allikevel. Så man gå sånn da, for at man har vært nødt til å avbestille frisørtimen for en måned siden og man får ingen ny akkurat når man trenger det som mest…. Å den eneste man kan skylde på er seg selv, ingen andre.

Så møter man noen man ikke har sett på en stund, som klarer å si: Neimen så fin du er på håret, har du vært hos frisørdamen!!!!!! Det er ikke det at jeg ikke syntes det er hyggelig med komplimenter, men de hadde vært hyggeligere å få hvis jeg faktisk hadde vært hos frisørdamen… Er du ikke enig?

Men i dag vettu, da hadde jeg ny time og marerittet var over… Nå må jeg jo fortelle at timen nesten gikk i vasken, for jeg har hele tiden sagt at jeg hadde time kl 13, men det hadde jeg ikke. Den var 11:30, og heldigvis sjekket jeg kalenderen min rett før jeg gikk å la meg i går. Hadde jeg ikke gjort det, ville jeg ikke nådd timen og med alt de hadde å gjøre ville det ikke vært tid til meg senere…

Dette ble altså resultatet, og skal jeg være ærlig er jeg veldig fornøyd :o)) Jeg har jo hatt kobberfarge i luggen og på sidene en god stund nå, men jeg ville gå tilbake til noe mer nøytralt. For å bli kvitt så mye av kobberfargen som mulig, ble det litt avfarging… Ble veldig lyst foran denne gangen, men det syntes jeg ikke gjør så veldig mye. Det var deilig å få fasong på håret igjen :o))

#klipp #vask #farge #frisørdamen #frisyre #kort #blogg #blond #blondine #hårfarge

18 kommentarer
    1. Ja, det ble flott! Hadde jo vært moro med et sÃ¥nt “Før” bilde ogsÃ¥ da, men skjønner at du ikke var sÃ¥ interessert i det hvis du syntes sveisen var stusselig! Her ble det sjølklipp etter at det glatte føret skremte meg fra Ã¥ dra til frisøren. NÃ¥ har jo jeg en enkel fasong og er fortsatt litt i sparemodus med hÃ¥ret, sÃ¥ da er det ikke sÃ¥ nøye! 🙂

    2. frodith: Tusen takk :o)) Har man valgt Ã¥ ha langt hÃ¥r, er det mye enklere. Jeg har tynt og pistret hÃ¥r, og nÃ¥r det blir for langt ser det rett og slett ikke ut…

    3. karidansen: Tusen takk :o)) Jeg hadde egentlig tenkt å ta en før bilde, men så fikk jeg så vanvittig dårlig tid til morran å glemte hele greia. Knis, jeg bedrevet litt sjølklipp rundt ørene, og det var vel ikke akkurat så vakkert. Frisørdamen min ristet bare på hode, for det var noe skjevt, hehe!!

    4. Så deilig å få fikset litt på håret! Kjempe fin ble du! nå vet jeg jo ikke hvor langt det var før..men skjønner hva du mener..blir fort ute av fasong når vi har kort hår.. Ha en god kveld og natt!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Jeg tok ikke noe før bilde av hvordan jeg så ut, men det var langt til meg å være. Deilig å være kort på håret igjen :o)) Ha en riktig god natt!

    6. Fint resultat det der. Fiksa håret nylig, fikk bort den delen som det var farge i, greit med farge men ikke for meget. Sov 9 timer i natt og det var deilig. Sjelden at jeg sover så lenge om natten. Ha en fin dag.

    7. Helge: Det var godt Ã¥ litt orden pÃ¥ hÃ¥ret nÃ¥, for jeg liker ikke at det blir for langt. Du er heldig som fÃ¥r sove sÃ¥ lenge… Jeg er heldig om jeg fÃ¥r 4 – 5 timer nÃ¥ om dagen. Det er slitsomt, men forhÃ¥pentlig sÃ¥ retter det seg etter hvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg