Jeg har gjort det jeg også

Jeg er nok ikke født med ski på bena, men jeg har da gått en del rundt om i Østmarka da jeg var barn. Rotet igjennom noen gamle fotoalbum på jakt etter et bestemt bilde, men fant ikke det. Fant mye annet gøy, som jeg kanskje kommer til å dele litt senere i dag :o))

Det finnes ikke så mange bilder av meg, der jeg ikke akkurat elegangt glir avgårde på mine gode gamle treski. Noen er det da. På dette er jeg med i Borettslagets årlige skirenn, men jeg kom nok ikke først over mål nei, hihihi! Jeg kom da i mål, etter noen knall og fall, og hvis jeg ikke husker helt feil med revnet buksebak. Akkurat det syntes heldigvis ikke på dette bildet, hihihi!!

Kvaliteten på bildet fra den gangen er jo ikke noe å skryte av, men det skal man kanskje være litt glad for, knis! Uansett så var det gøy å komme over dette igjen.

#ski #skirenn #utpåski #borettslag #arrangement #megselv #skiogstaver #utpåturaldrisur #gammelt #barneskirenn #barndomsminner #blogg

6 kommentarer
    1. Så koselig bilde :)) Jeg har vokst opp i en langrenns/friidretsfamilie..men nå er det noen år siden jeg hadde ski på beina :)) Kos deg med dagen før dagen <3

    2. annebe: Jeg har nok ikke vært så veldig glad i å gå på ski noen gang, men har blitt med mamma og venninnene på tur i oppveksten. Nå er det over 20 år siden jeg har hatt ski på bena. Bilde syntes jeg er ganske morsomt :o))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Syntes det var artig å se det igjen. Egentlig var jeg livredd for å kjøre ned den lille bakken jeg skulle ned, hihi! Nå som julaften er over, bryr jeg meg ikke så mye om det kommer noe snø om jeg skal være ærlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg