🕯 Rest in peace 🕯

Året 2016 har gått inn i historien som det året vi har mistet flest flotte musiker og skuespillere, og det ser ikke ut til at det er over enda. Nå i kveld kom den triste beskjeden at også Carrie Fisher har gått bort i en alder av 60 år.

Det virket jo som hun skulle klare seg, men så kom et nytt hjerteinnfarkt og livet sto ikke til å redde….

Når man tenker etter hvor mange som har gått bort dette året, blir man skremt. Mens jeg satt å leste om Carrie Fisher, så oppdaget jeg at to skuespillere til var gått bort rundt julen. Den ene en amerikansk skuespiller Ricky Harris (54 år) og norske Joachim Calmeyer (85 år). Forrige dagen var det George Michael som sovnet inn.

Det er nesten så man blir skremt bare av å tenke på det, hvem er den neste å skjer det også i 2016??

#restinpeace #hvilifred #død #trist #dødsfall #2016 #carriefisher #georgemichael #rickyharris #joachimcalmeyer #skuespillere #musikere #blogg

6 kommentarer
    1. Like sikkert som at barn fødes er døden der. Noen ganger dør mennesker tidligere, men alle skal. Trist, men likevel et naturlig faktum. Vi får glede oss over de nye som kommer.

    2. Uff..ja, julen har alltid vært en trist mnd i vår familie også..Akkurat som om folk stresser og styrer så fælt at det blir for mye..uff..ikke lett for de som sitter igjen.. men sånn er livet..Ha en god ny dag..også håper vi det slutt på dødsfall nå..for en stund!

    3. BforB: Ja, vi skal alle den veien, noe som er det eneste sikre når vi blir født. Det jeg syntes er så trist er at det har dødd så veldig mange dette året. Det ble liksom litt mye på en gang.

    4. Siv Svanem: At noen dør er en del av livet, dessverre noen lenge før sin tid. Akkurat nå i år ble jeg bare så overveldet over at så mange kjente og kjære har gått bort.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Julen kan være en prøvelse for enkelte, spesielt når man har mistet noen man har kjær. I min familie har de sagt takk for seg rett før jul, og etter. Akkurat nå kjente jeg at jeg ble overveldet over at så mange kjente og kjære hadde gått bort i år. Mange av dem hadde levd et langt liv, men like mange gikk dessverre før tiden.

      Ha en riktig god dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg