❤ Mummi-koppene min ❤

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å samle på mummi-produkter, men det har fort blitt en del kopper. Noen har jeg kjøpt selv, mens andre har blitt gitt meg i jule- og bursdagsgave. Jeg manger en kopp for å ha 12 stykker, og i den aneldning tenkte jeg at det var greit å ta bilde av dem. For når jeg står der i butikken å ser på veggen av kopper, ja så husker jeg faktisk ikke hvem jeg har fra før… Blir fort sånn når det blir mange :o))

Nå har jeg jo det luksusproblemet med å finne ut hvem jeg skal bruke….

Jeg har også 4 asjetter og 3 frokostskåler, men det finnes ikke å få tak i alle som matcher koppene. Jeg har undersøkt på Arabia’s sider også, men de har ikke alle der heller. Jeg får lete litt så kanskje noe dukker opp her og der :o))

#mummi #mummikopper #mummiasjetter #mummifrokostskåler #asjett #frokostskål #kopp #samle #gaver #blogg

10 kommentarer
    1. Ja de er jo sÃ¥ søte!! jeg skal jammen skrive en ønskeliste til gutta mine…hihihi. ogsÃ¥ sÃ¥ mange du har fÃ¥tt deg allerede!! De er kjempe flotte!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Mine sto også på ønskelista, og det er jo derfor jeg plutselig fikk så veldig mange :o)) De er heldigvis på tilbud fra tid til annen, og da kan man spare noen kroner ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg