Lange skygger i dag

Da jeg var ute å trasket tidlig på ettermiddagen var sola i ferd med å gå ned, og da blir skyggene veldig lange. Jeg fikk lyst til å prøve meg på noen skyggebilder, og de er kanskje ikke så kreative og flotte so Frodith sine men det ble da et par hvor jeg fikk veldig laaaaaaaange ben :o))

På toppen av den bratte bakken ved Oppsal skole måtte jeg virkelig krysse bena….. Hadde jeg ikke gjort det ville det ha gått riktig galt, og da passet jeg på å ta enda et skyggebilde med lange ben :o))

#skyggebilder #skygge #lang #ben #enkle #morsomt #lek #blogg

8 kommentarer
    1. Ja jeg tenkte skygge bilde i dag jeg også..for den fulgte meg hele tiden..hihih Du hadde noen lekre flotte ben her ja..hihih..herlig!

    2. gøy å leke seg litt, jeg har også fått sansen for skyggebilder etter å ha blitt kjent med frodith her inne.Litt av en eventyr-header du har!

    3. maiken: Jeg følte sterkt for å fornye bloggen en smule i det vi gikk inn i 2017, men jeg syntes at det fikk holde med en ny header :o))

      Det er ikke så ofte jeg har hatt sjangsen til å lage skyggebilder, for når jeg er i jobb går jeg når det er mørk og kommer hjem etter mørkets frembrudd. I dag var jeg helt alene, og sånn i ettertid så tenker jeg at jeg burde ha vært litt mer kreativ, hihihi!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg